Servicii oferite:
1. Servicii de Revisal:
• Completarea Registrului general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca
• Inregistrarea in Revisal a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de munca
• Transimiterea Revisalului catre ITM in timp util conform legislatiei in vigoare
• Efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM) pentru obtinere unui user si a parolei utilizate in vederea depunerii online a registrului general de evidenta a salariatilor - daca este cazul
2. Servicii de administrare personal:
• Gestionarea (intocmirea si actualizarea) dosarelor de personal cu toate documentele impuse de legislatia in vigoare (date personale, date de contact, date profesionale)
• Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca
• Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale privind modificarile aduse la contractul de munca initial
• Intocmirea documentatie obligatorii la contractele individuale de munca pentru fiecare salariat si anume: acord GDPR, acord supraveghere video (daca este cazul), fisa de post, clauza de confidentialitate si/sau neconcurenta
• Intocmirea documentatiei pentru: incetare/modificare/suspendare a contractelor individuale de munca (cereri, notificari si decizii)
• Intocmirea adeverintelor pentru angajati (medic, spital, vechime, cotizatie, casa de asigurari de sanatate, note de lichidare etc)
3. Servicii de salarizare:
• Intocmirea, verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calcului salarial
• Completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu odihna, concediu medical, concediu fara plata, concediu ingrijire copil etc)
• Calculul salarial (prin avans si lichidare sau simplu doar lichidare), al sporurilor si adaosurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus, spor de noapte, conditii grele, prime, bonusuri etc)
• Calculul retinerilor si poprilor salariale
• Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: stat salarii, fluturasii de salarii
• Calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si de angajator
• Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei privind salariile – declaratie 112 (pensii, somaj, sanatate, impozit
La solicitare se poate oferii:
• Recrutare si selectie personal pentru posturile vacante din cadrul companiei in functie de cerintele dvs si necesitatea societatii.
• Intocmirea unor fise de post personalizate in urma discutiilor cu dvs,a criteriilor de evaluare, a fiselor de evaluare si implicit evaluarea angajatilor.
• Intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara, a Contractului Colectiv de Munca sau a procedurilor interne si stabilirea unui flux de informatii facil.
• Documentatie si implementare politica GDPR in functie de datele pe care le folositi.
• Modificari la Registrul Comertului in structrura companiei: autorizare cod caen, adaugare punct de lucru, prelungire sediu, cesiune parti sociale, inchidere/deschidere societate etc.
• Stabilirea beneficiilor si compensatiilor materiale si/sau nonmateriale.