Cartloop, câștigătorul Startup Spotlight 2020, listare pe Seeedblink

Cartloop, câștigătorul Startup Spotlight 2020, listare pe Seeedblink Cartloop, câștigătorul Startup Spotlight 2020, listare pe Seeedblink

SeedBlink, platforma de equity crowdfunding dedicată startup-urilor tech, continuă seria listărilor cu un startup din verticala MarketingTech, destinată exclusiv membrilor ELITE. Astfel, Cartloop, câștigătorul competiției Startup Spotlight din acest an, se listează pe SeedBlink.


Cartloop, platforma de marketing conversațional, ajută comercianții online să îi convingă pe clienți să cumpere produsele din “coș” în cazul în care au părăsit site-ul fără să finalizeze comanda. Rata de conversie a Cartloop este de 3-5 ori mai mare decât a competitorilor.


Platforma Cartloop este utilizată de sute de clienți din Statele Unite, Canada, Marea Britanie și Australia. Aplicația se integrează cu un singur click în platforma Shopify, dar fondatorii își doresc ca la începutul anului viitor să fie disponibilă și pentru Magento, BigCommerce și WooCommerce.


Întreaga tranzacție arată astfel: 100.000 EUR SeedBlink ELITE, 50.000 EUR TechAngels, 50.000 EUR GapMinder VC, 15.000 EUR T.A.N. Cluj-Napoca și 10.000 EUR Simple Capital. Acastă rundă este un follow on la rundă precedentă în care a investit numai GapMinder VC.


Mai multe pe Start-up