Pandemia a impus schimbări rapide în modul în care trăim și lucrăm, care vor persista și după ce virusul va deveni gestionabil din perspectivă medicală. Creșterea masivă a numărului de angajați care lucrează de acasă și digitalizarea vor continua să influențeze relația angajator-angajat, aspect ce va avea un efect pozitiv în piața de beneficii extrasalariale. Anul acesta, 45% din companiile care le oferă angajaților beneficii din ecosistemul Edenred vor oferi de sărbătorile de iarnă carduri Edenred Cadou, cu 10% mai multe decât în 2019.
În primele 10 luni ale anului, cele mai căutate beneficii extrasalariale au fost cele care facilitează achizițiile online, precum voucherele și cardurile cadou.
În acest interval, care a coincis cu perioadele de restricții de deplasare și socializare, angajații români au accesat mai mult platformele și magazinele online, de la unitățile alimentare, la retaileri de tip IT&C și gadget, până la home&deco și beauty, la care au putut achita cu vouchere și carduri cadou, potrivit unei analize a platformei de beneficii flexibile BenefitOnline.ro, o companie Edenred.
Mai multe pe Wall-Street