Companiile care au integrat deja tehnologii digitale monitorizează eficiența financiară a investiției, iar impactul estimat depășește 30% conform datelor oferite de MKOR Consulting prin intermediul studiului Digitalizarea în IMM-urile din România 2023.
Studiul de Business Sentiment menționat a arătat că 57% dintre IMM-urile participante măsoară impactul digitalizării în cifra de afaceri. Acest procent este chiar mai mare în cazul companiilor mijlocii, de 66%.
În opinia decidenților participanți la studiu, succesul proiectelor de digitalizare este asigurat de trei piloni cheie: abordarea strategică, resursele financiare și expertiza digitală.
Afacerile mici pun mai multe accent pe definirea clară a unei direcții adaptate nevoilor de optimizare digitală la nivelul întregii companii.
În ceea ce privește prioritățile investiționale, focusul diferă în funcție de mărimea companiei. 4 din 10 microîntreprinderi consideră esențială investiția în tehnologii adecvate, în timp ce un procent similar dintre firmele mijlocii prioritizează dezvoltarea expertizei digitale în plan intern.
Mai multe pe Start-up.ro