Contextul actual a redefinit segmentul e-commerce, ducând la o creștere accelerată atât în numărul comenzilor, cât și în valoarea lor. Creșterea valorică din cele 6 luni de pandemie se ridică la 64%, potrivit datelor MerchantPro, platformă locală SaaS de eCommerce.
În aceeași perioadă (martie - august 2020), numărul comenzilor a crescut cu 50%. Într-un context normal, această dinamică de reorientare de la offline spre zona de online s-ar fi realizat în 3-4 ani.
Perioada de debut a stării de criză, marcată de lunile de restricții și de distanțare socială, a adus creșteri mai mari, însă dinamica pozitivă s-a menținut și după relaxarea restricțiilor.
Astfel, la nivelul lunilor de vară iunie-august 2020 s-a observat o creștere valorică de 52% față de același interval din 2019.
Perioada a marcat și schimbări în zona domeniilor active pe platformă. Astfel, inițial a crescut interesul pentru zona produselor de consum necesare, mai exact în domenii precum alimentar și curățenie. Apoi interesul românilor a mers și către zona magazinelor cu servicii și produse din segmentul home&deco, bricolaj și produse pentru casă.
Mai multe pe Start-up