La fel ca in orice alt domeniu, atunci cand vorbim despre optimizare SEO, exista agentii serioase si agentii mai putin serioase. Pentru a fi sigur ca vei beneficia de rezultatele asteptate, este recomandat sa apelezi la o agentie SEO profesionista, care sa iti poata oferi solutii personalizate pentru afacerea ta online. Asadar, care sunt criteriile de care este recomandat sa tii cont atunci cand alegi o agentie SEO, pentru a fi sigur ca ai luat decizia cea mai potrivita?
1. Strategie eficienta si experienta notabila
La fel ca in orice alta industrie, serviciile de marketing online si SEO de calitate costa, deoarece acestea iti vor fi oferite de profesionisti care au in spate multi ani de experienta, in care au acumulat cunostinte solide si s-au confruntat cu numeroase tipuri de business-uri pe care au reusit sa le propulseze in pozitii de top in Google. O agentie SEO profesionista si-a imbunatatit constant tacticile si strategiile SEO, pentru a fi capabila sa le ofere clientilor o rata de recuperare a investitiilor cat mai mare.
Desi “pseudo-specialistii” si amatorii care sustin ca ofera servicii SEO pot avea cunostinte minimale dobandite pe Internet si pot utiliza tehnici SEO de baza, trebuie sa stii ca acestia nu iti vor putea aduce rezultatele dorite pe termen lung. Mai mult, vei constata dupa o anumita perioada de timp ca ai pierdut si timp si bani si vei regreta ca nu ai luat decizia de a lucra cu o agentie SEO cu experienta, care te-ar fi putut ajuta sa iti atingi obiectivele de business.
2. Continut de calitate si relevant pentru utilizatori
In 2018, optimizarea SEO graviteaza in jurul continutului de calitate care sa ofere plus-valoare utilizatorului. Cu cat continutul este de o calitate mai buna, cu atat pagina web in care se regaseste va fi mai bine listata de catre Google in SERP. Insa a crea continut de calitate nu este o sarcina atat de usoara, acesta presupunand o cercetare amanuntita a audientei targetate, pentru a cunoaste interesele si nevoile utilizatorilor si a le transpune intr-un continut informativ, util si usor de citit pentru vizitatorii site-ului tau. Content writing-ul si content marketingul sunt activitati care consuma foarte mult timp si implica creativitate. Oricine poate crea un continut mediocru, insa un specialist dintr-o agentie SEO profesionista se va ocupa pentru tine de crearea unui continut de calitate, atractiv, optimizat SEO si completat cu continut media adecvat.
3. Backlinkuri de calitate
In prezent, construirea unui profil de backlink-uri nu mai este atat de usoara cum era in urma cu cativa ani. Astazi, algoritmii Google pun accentul atat pe calitatea cat si pe cantitatea link-urilor care fac trimitere catre site-ul tau, pentru a stabili daca acesta are o autoritate buna si daca este de incredere, dupa care il listeaza in consecinta in pagina de rezultate.
Dupa cum am mentionat, astazi nu mai este atat de usor sa iti creezi un profil solid de backlinkuri. Inainte de toate, orice link trebuie sa fie asociat unui continut de calitate, unic si atractiv. Urmatorul pas este sa publici acel continut pe site-uri cu autoritate, dupa care sa lucrezi din greu pentru a creste vizibilitatea linkurilor respective. Toate aceste activitati sunt consumatoare de timp, asadar ai nevoie de ajutorul unei agentii SEO profesioniste pentru a obtine backlinkuri de calitate.