Ca parte a campaniei traditionale Luna Sanatatii Orale, Colgate Romania a transformat 40.000 de elevi din clasele I-IV in super eroi ai dintilor sanatosi, echipandu-i cu accesorii speciale pentru a lupta impotriva cariilor si a avea un zambet frumos. Sub sloganul „Impreuna, pentru zambete sanatoase!”, Colgate Romania si-a propus sa fie alaturi de copiii din clasele primare, donand 1% din vanzarile realizate pe parcursul campaniei Luna Sanatatii Orale sub forma de produse de ingrijire orala copiilor din scolile inscrise in program.
Astfel, 40.000 de seturi de produse special concepute pentru copii au fost donate elevilor din peste 200 de scoli participante in program la nivel national, promovand totodata importanta unei sanatati orale corecte si principalele reguli pentru un zambet de nota 10. Fiecare copil a primit un kit special de super erou al dintilor sanatosi, ce consta in: o mini-pasta de dinti Colgate, o periuta de dinti Colgate, un joc si un pliant informativ despre ingrijirea orala, adresat parintilor, pentru ca obiceiurile sanatoase sa fie adoptate de intreaga familie.
„Ne bucura implicarea unui numar atat de mare de scoli si faptul ca, impreuna cu partenerii nostri - consumatorii, suntem mai aproape de obiectivul de a educa romanii, de la cei mai mici pana la cei mai in varsta, despre importanta igienei orale in fiecare zi. Aproape 40.000 de elevi au devenit de acum ambasadori ai zambetului sanatos si frumos pentru generatia din care fac parte, punand in practica recomandarile noastre si ducand mai departe mesajul Colgate”, au declarat reprezentantii Colgate-Palmolive Romania.
Lectii speciale pentru super eroii zambetelor!
In cadrul actiunilor de donatie, Colgate Romania organizeaza, in scoli selectate din tara, ore de educatie privind sanatatea orala. In cadrul lectiilor interactive, specialistii Colgate le vor dezvalui copiilor cum pot deveni eroii zambetelor lor, invatandu-i regulile fundamentale ale unei igiene orale corecte. La finalul acestora, cei mici se vor alatura grupului Colgate de super eroi ai dintilor sanatosi, avand toate informatiile si accesoriile pentru „a lupta” zi de zi impotriva cariilor.
Aceasta initiativa se alatura numeroaselor actiuni educationale si de responsabilitate sociala pe care compania le-a demarat in Romania. De 22 de ani, Colgate Romania desfasoara programul international „Bright Smiles, Bright Futures”, ce isi propune sa ii invete pe cei mici cele mai importante reguli si sfaturi despre igiena orala. Peste cinci milioane de copii romani au beneficiat pana in prezent de acest program. Probleme stomatologice frecvente, cum sunt cariile, pot fi prevenite prin respectarea unor reguli simple de igiena orala: periajul dintilor de cel putin doua ori pe zi timp de trei minute, schimbarea periutei de dinti la fiecare trei luni de zile, vizite frecvente la medicul dentist si adoptarea unei diete echilibrate.
In plus, in cei peste 200 de ani de existenta, Colgate a dezvoltat game de produse de ingrijire orala pentru nevoile specifice atat ale adultilor, cat si ale copiilor. Gama Colgate Smiles se adreseaza copiilor cu varsta cuprinsa intre 0 si +6 ani, fiind segmentata in trei categorii de varsta ce coincid cu nivelul de evolutie al dentitiei.
Mai multe informatii despre Luna Sanatatii Orale si produsele Colgate sunt disponibile pe www.colgate.ro si pe pagina oficiala de Facebook Colgate Romania.
###
Despre Colgate-Palmolive
Colgate-Palmolive este lider mondial si local in igiena orala.
Colgate-Palmolive Romania este prezenta pe piata romaneasca din 1992 si are un portofoliu ce cuprinde marci locale si internationale: Colgate, Palmolive, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea si D’Amaris.