5 tool-uri de marketing care le oferă vizitatorilor experiențe unice

curs-marketing-digital-creative-business-management curs-marketing-digital-creative-business-management

Experiența pe care o oferiți vizitatorilor care intră pe site-ul vostru face diferența între cel care va rămâne și cumpără și cel care iese în primele 10 secunde. Pentru toți cei care ajung pe site-ul vostru, fie cu intenția de a cumpăra, fie că îți doresc să se informeze, timpul petrecut în site trebuie să îi impresioneze prin calitate și dinamism.

  1. Persoane și Mesaj

În primul rând înainte de a stabili o strategie este esențial să faci un profil pentru Buyer Persona. Trebuie să știți foarte clar cui vă adresați și ce fel de cumpărători vă doriți. Cu cât vă înțelegeți mai bine audiența, cu atât acțiunile voastre vor atrage o implicare mai mare.

În al doilea rând este important să aveți un mesaj relevant pentru publicul vostru, astfel încât acesta să reacționeze. Trebuie să cunoașteți nevoile și dorințele publicului vostru pentru a le oferi informații de calitate care să răspundă acestor cerințe și să îi ajute să înțeleagă mai bine problemele lor.

Ar trebui să vă concentrați eforturile asupra conversiilor. Fie că un vizitator descarcă un material, cumpără un produs, se programează pentru o întâlnire, se înscrie la newsletter sau începe o conversație cu un agent din departamentul de vânzări, fiecare dintre aceste acțiuni înseamnă o conversie. Dacă site-ul vostru are doar vizitatori și nu are nicio conversie, aveți la îndemână câteva tool-uri:

  1. Accesibilitate

Site-ul vostru trebuie să fie prietenos și accesibil. Cele mai importante informații trebuie să se regăsească în jumătatea superioară și centrală a paginii. Trebuie să vă asigurați că cele mai importante butoane sunt ușor de găsit și cei care vă vizitează site-ul pentru prima dată vor găsi toate informațiile de care au nevoie. Plasați call-to-action relevant într-un loc în care ar fi natural pentru cumpărător să facă următorul pas. Fiecare pagina de pe site-ul vostru trebuie să aibă un scop și o acțiune clară pe care cumpărătorul să o facă.

  1. Optimizare

Dacă vă doriți ca site-ul vostru să fie găsit cât mai ușor de motoarele de căutare, trebuie să fie optimizat. Cum faceți aceasta? Puteți apela la agenții specializare în acest domeniu și de asemenea, sunt câteva lucruri simple pe care le puteți face chiar voi. În primul rând trebuie să identificați o serie de cuvinte cheie și să le utilizați. Petru a identifica cele mai potrivite cuvinte cheie puteți utiliza instrumente precum Moz Keyword Explorer. Acesta monitorizează săptămânal cuvintele cheie pentru site-ul vostru și pentru cele ale competitorilor voștri. Puteți compara ranking-ul de pe mobil cu cel de pe laptop. De asemenea, dacă utilizați Wordpress, un tool eficient este Yoast SEO plugin. Aceasta este o extensie pe care o puteți descărca. În varianta gratis vă va găsi un singur cuvânt cheie pe pagină, un preview al felului în care va arăta pagina voastră pe Google. De asemenea, va face un test pentru a stabili cât de ușor de citit este textul.

  1. Date

Colectați date despre vizitatorii site-ului vostru și verificați modul în care puteți realiza mai multe conversii. Google Analytics este un instrument foarte util pentru aceasta.

  1. Telefon mobil

Conținutul site-ului vostru trebuie să fie accesibil și ușor de citit si pe telefonul mobil. Majoritatea oamenilor folosesc telefonul pentru a citi articole și a căuta site-uri.  60% dintre căutări sunt realizate de pe telefon.

Dacă ai nevoie să îți clarifici aceste aspecte și să afli cum poți să le pui în aplicare într-un mod profesionist pentru a obține rezultate pozitive, vino la cursul de marketing digital susținut de Ionuț Condruz. Trainerul Creative Business Management este în prezent consultant în management și marketing digital pentru companii și peste 7 ani de experiență în domeniu.

 

Informații de contact

Nume Companie

Creative Business Management

Persoana de contact

Antonina Peatcoschi, PR Executive

Telefon

0743078803

E-mail