7 ani de servicii PayPoint in Romania, cu rezultate recomandate de milioane de romani

PayPoint Romania, principalul operator de plati in numerar si incarcare electronica prin puncte de retail, sarbatoreste in luna august 7 ani de la lansarea serviciului Plati Facturi in Romania. In aceasta perioada, compania a avut o crestere spectaculoasa si a castigat increderea a milioane de romani.

7 ani, peste 9.200 de magazine, 97 de furnizori parteneri, 53,5 milioane de tranzactii plati facturi doar in ultimul an

De-a lungul timpului, PayPoint a avut o evolutie spectaculoasa in Romania pe toate ariile de interes (retea, furnizori parteneri, tranzactii). De la lansarea din 2008, numarul magazinelor partenere a crescut cu 360% (de la 2.000, la peste 9.200 in acest moment), serviciile fiind disponibile in supermarket-uri, minimarket-uri, magazine mixte cu program de lucru prelungit din toata tara. Si numarul de plati efectuate prin terminalele PayPoint a crescut in fiecare an financiar, de la peste 1 milion de tranzactii plati facturi in 2008/2009, pana la 53,5 milioane in 2014/2015.

Portofoliul de furnizori parteneri PayPoint a crescut de asemenea: de la parteneri cu acoperire nationala, pana la furnizori locali de utilitati sau jucatori din domenii noi in mediul de retail. Daca in anul 2008, la data lansarii oficiale, puteau fi amintiti doar patru furnizori din domeniile utilitati si telecom, in timp, portofoliul a crescut si s-a diversificat. De exemplu, 2012 este anul intrarii pe segmentele transfer de bani si moneda electronica, iar in 2014 compania a introdus plata contravalorii rovinietei, a biletelor de avion si a facturilor pentru servicii de securitate.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania a declarat: „De la lansarea serviciului Plati Facturi in Romania, fiecare an a insemnat pentru noi crestere si diversificare. In 2008 anuntam in piata un serviciu nou, complet atipic mediului de retail si faceam primele eforturi pentru a castiga increderea romanilor. Sloganul sub care comunicam, „PayPoint. Recomandat de milioane”, spune multe despre rezultatele la care am ajuns in sapte ani. Cifrele chiar au fost cele care au vorbit in decursul timpului despre noi si pentru noi, datorita tuturor consumatorilor care au avut incredere in acest serviciu. Vom face, bineinteles, toate eforturile pentru a mentine aceasta tendinta de crestere pe viitor si a ne consolida pozitia de specialisti in plati.”

Cum functioneaza sistemul PayPoint?

PayPoint este o metoda utila prin care oricine isi poate plati facturile in magazinele de proximitate, mult mai simplu si mai rapid.

Consumatorii trebuie doar sa se prezinte cu factura in cel mai apropiat magazin in care se gaseste un terminal PayPoint. In urma scanarii codului de bare de pe factura, consumatorul achita suma in numerar si primeste pe loc un exemplar al chitantei cu detaliile tranzactiei (data platii, suma, locatia, furnizorul etc.). Operatiunea este extrem de rapida, reducand astfel considerabil timpul alocat platii facturilor iar consumatorului nu i se percepe niciun comision.

Tot procesul este foarte sigur, iar tranzactia este procesata rapid. Serviciile oferite de PayPoint au la baza o infrastructura IT performanta, o tehnologie de plati moderna si procese riguros stabilite.

Terminalul PayPoint cu ecran tactil poate procesa o gama larga de plati, asigurand emiterea unei chitante tiparite pentru fiecare operatiune efectuata. In plus, sistemul PayPoint permite verificarea in timp real a tuturor tranzactiilor, pentru fiecare punct de plata si fiecare furnizor de servicii si utilitati; informatiile pentru toate platile efectuate sunt inregistrate, consumatorul avand la randul sau garantia acceptarii platii, prin intermediul chitantei cu detaliile tranzactiei.