Accace lanseaza un nou serviciu, prin care companiile locale cu subsidiare in Ucraina isi pot inceta temporar activitatea pe piata externa

Accace, una dintre principalele companii de externalizare si consultanta de afaceri din Europa Centrala si de Est, a lansat un nou serviciu, prin care orice companie din Romania care are o filiala  in Ucraina la care nu doreste sa renunte, dar nici sa mai suporte costurile operationale, ii poate inceta temporar activitatea, fara a apela la procesul de lichidare. Serviciul a fost lansat ca urmare a cresterii numarului de cereri de lichidare a companiilor din Ucraina, pe fondul situatiei politice si economice dificile din aceasta tara.

Noul serviciu, intitulat Company Hibernation, permite minimizarea tuturor costurilor legate de companie, Accace gestionand aspectele contabile, fiscale si legale ale acesteia si pastrand-o intr-o stare buna de functionare pana la depasirea situatiei economice dificile.

Spre deosebire de procesul de lichidare, serviciul Company Hibernation reprezinta o solutie eficienta din punct de vedere al costurilor, care nu aduce niciun prejudiciu reputatiei companiei in piata sau in fata autoritatilor.

Multe companii au investit masiv in Ucraina si daca respectivii investitori ar decide sa lichideze companiile acum, ar plati un pret dublu – o data pentru lichidare, apoi pentru reintrarea pe piata, atunci cand situatia va fi din nou stabila”, a declarat Jiri Majer, CEO Accace Group (foto).

Printre avantajele acestui serviciu se numara si posibilitatea de plata atat din Ucraina, cat si din alte tari, precum si disponibilitatea unui plan clar al costurilor anuale. De asemenea, companiile care aleg serviciul Company Hibernation nu sunt obligate sa aiba resurse administrative sau angajati pe teritoriul Ucrainei.

In prezent, Accace ofera 3 pachete de tip Company Hibernation, care includ de la servicii lunare de contabilitate, pregatirea situatiilor financiare anuale si a confirmarilor anuale catre institutiile statului, pana la servicii complete care mai includ si numirea unui Managing Director, administrarea unui sediu social, precum si a activitatilor de HR si payroll, in cazul companiilor care au mai putin de 5 angajati.