Sunteti la curent cu modificarile de la Instagram? Va intrebati ce actualizari ale Instagram sunt importante pentru marketeri si proprietarii de afaceri?
In acest articol, exploram modificarile Instagram care va afecteaza marketingul.
1 Functiile de partajare privata InstagramIn iulie 2023, Adam Mosseri, CEO-ul Instagram, a explicat ca motivul pentru care vedem mai putin continut de la prieteni in feed este ca oamenii impartasesc mai putin in feed. In schimb, ei impartasesc in Stories si DMs.
Platforma se apleaca asupra acestui comportament cu noi instrumente care sustin conversatii mai private, inclusiv clipuri audio si Selfie Videos pentru Note.
In plus, Instagram a extins functionalitatea "prieteni apropiati" pentru a permite mai multe grupuri de prieteni. Puteti crea grupuri in jurul unor interese sau relatii specifice, cum ar fi familia, prietenii de calatorie, echipa de voluntariat etc. In aceste grupuri, puteti partaja Povesti si puteti comunica intre voi intr-un format de chat de grup.
Parerea noastra: In mod surprinzator, puteti avea pana la 250 de persoane in fiecare grup. Specialistii in marketing priceputi vor folosi aceste grupuri ca liste curatoriate de stimulare a clientilor potentiali, adaptand continutul si ofertele speciale pentru fiecare audienta in parte.
2. Abonamente Instagram fara reclamePotrivit unui raport al Wall Street Journal, Meta exploreaza un model de abonament lunar platit pentru versiunile fara reclame ale Facebook si Instagram in Uniunea Europeana.
Planul ar urma sa perceapa in jur de 10 euro pe luna pentru acces pe desktop sau 13 euro pe mobil pentru fiecare cont. Conturile suplimentare legate ar costa suplimentar.
Parerea noastra: Abonamentele cu plata la Instagram sunt o posibila solutie la nevoia Meta de a se conforma legilor privind protectia datelor in Europa, iar Chelsea Peitz, expert in marketing Instagram, nu crede ca implementarea se va extinde dincolo de tarile UE.
3. Caracteristicile Instagram ReelsReels Following FeedInstagram a adaugat un nou feed "Following" in fila Reels, pentru a va permite sa vedeti doar Reels de la conturile pe care le urmariti.
Parerea noastra: Nu credem ca Instagram va face din feed-ul "Following" vizualizarea implicita in fila Reels, dar ofera o oportunitate pentru agentii de marketing de a indemna publicul sa urmareasca conturile de marca, astfel incat sa nu piarda nicio caseta.
Partajarea ReelsInstagram introduce partajarea directa din aplicatii terte in Reels. Acum, aplicatiile pot implementa un buton "Share to Reels", astfel incat videoclipurile sa poata fi postate cu o singura atingere, in loc sa fie descarcate mai intai.
Odata ajunsi in Reels, creatorii pot utiliza instrumente de editare pentru a personaliza videoclipurile inainte de publicare.
https://agentpromovator.ro/consultant-in-marketing/
4. Instagram StickersInstagram experimenteaza cu doua noi autocolante: Autocolantul "App" ii duce pe oameni de la Instagram la o aplicatie externa. Si un autocolant Secret, care dezvaluie continutul atunci cand un privitor raspunde la poveste.
Parerea noastra: Detaliile sunt usoare, dar autocolantul Secret ne-a entuziasmat. Scopul nostru ca agenti de marketing este de a capta atentia cuiva intr-un loc foarte aglomerat. Iar una dintre cele mai bune modalitati de a capta atentia cuiva este sa folosesti ceea ce scenaristii de la Hollywood numesc "brain gap". Ei arata ceva interesant in scena de deschidere, iar oamenii raman sa priveasca si sa vada ce se intampla.
Autocolantul secret joaca in acest sens, permitandu-va sa aratati ceva de care oamenii sunt interesati, iar ei va trimit un mesaj pentru a afla restul povestii.