Adventures of Poco Eco, declarat unul dintre jocurile cele mai atractive din lume in 2016

Adventures of Poco Eco: The Lost Sounds creat de POSSIBLE CEE a fost declarat unul dintre cele mai atractive si care dau dependenta jocuri din lume in 2016. Titulatura i-a fost acordata de publicatia Splatter.com.

Conform publicatiei internationale, Adventures of Poco Eco este un joc pe care nu trebuie sa il ratezi in 2016 si pe care o data ce ai inceput sa il joci vei deveni atat de pasionat de el incat iti va fi greu sa mai lasi telefonul jos din mana.

“<<Adventures of Poco Eco - Lost Sounds>> este unul dintre cele mai atractive jocuri din punct de vedere vizual disponibile in App Store. Unicitatea art designului sau si paleta de culori indraznete au facut ca jocul sa fie comparat de unii critici cu mult aclamatul joc <<Monument Valley>>. In acest joc, il ajuti pe curiosul explorator Poco Eco in cautarea lui de a gasi sunetele pierdute ale tribului sau. Pentru a-l ajuta pe Poco Eco in misiunea sa de a readuce sunetele la viata trebuie sa completezi 12 nivele care includ o serie de puzzleuri 3 D inteligente. Lumea <<Lost Sounds>> este construita in jurul unui mix de muzica electronica si design care creaza o atmosfera relaxanta,” si-a explicat alegerea Ryan McNeal.

In plus, prin descarcarea jocului, se castiga acces gratuit la noul album al producatorului de muzica iamyank, intitulat sugestiv “Lost Sounds” si care este in acelasi timp coloana sonora a jocului.

“Adventures of Poco Eco: The Lost Sounds” este castigatorul a numeroase premii internationale de prestigiu in 2015: Wood Pencil la “Digital Marketing” – “Games” in cadrul D&AD Awards, Grand Prix la Lollipop Awards si Golden Blade, Gold la ADCE Awards, Lollipop Awards, Golden Blade, Communicator Awards, KYIV -  sectiunile Digital Craft si Mobile Apps, la Pocket Gamer; Silver la Epica Awards, Communicator Awards si Golden Blade, Bronze la Cannes Lions, Clio Awards, Epica, Golden Drum, Golden Hammer, Golden Blade. In plus, a fost finalist la New York Festivals categoriile “Games” si “Branded Entertainment. Cred ca toate aceste premii spun deja multe despre ceea ce putem face noi la POSSIBLE.”, a declarat Stefan Iarca, Country Manager POSSIBLE Romania

POSSIBLE Games, parte din POSSIBLE CEE , este de asemenea cunoscuta pentru jocuri si aplicatii precum “Small & Furious”, “The End App”, “Die Hard Game”, Totoya Creatures.

POSSIBLE CEE este o agentie digitala full-service cu o experienta de peste 18 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Tesco, Carrefour, Air France KLM, Sanofi – Aventis, MOL, Accenture Services, 1Hotels, Delaco, P&G, Coca – Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, ATV, Minimax, Generali, AXA, etc. Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising. De asemenea, POSSIBLE este o forta la nivel mondial digital, fiind o retea de agentii digitale cu 22 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1000 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP. Lista impresionanta de clienti internationali cuprinde: AT&T, Barclay’s, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda, Starwood, World Wildlife Fund, Absolut Vodka, Michael Kors, Canon, Nike, Audi, Sony Playstation, Pringles, etc.

In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Ungaria, Romania, Rusia.