Advertoriale SEO - Cele mai eficiente reclame in 2020

Advertoriale SEO - Cele mai eficiente reclame in 2020 Advertoriale SEO - Cele mai eficiente reclame in 2020

In mod normal o experienta publicitara functioneaza asa asa:


Vizitati pagina unui blog pe care-l urmariti si observati un articol interesant despre un site cu un titlu convingator. Da, observati cuvantul „Publicitate” in titlu sau chiar un (p), dar pentru ca arata la fel de mult ca un articol (chiar potrivind formatul de design al blogului), incepeti sa cititi. Iar ceea ce cititi va informeaza si va intriga. Puteti vedea apoi un numar de telefon si un e-mail la sfarsit sau chiar un link web catre o pagina anume din site-ul promovat, asa ca, miscat de continutul editorial si de scrierea obiectiva, decideti sa verificati produsul in continuare.


Poate crea o alta perspectiva


Aceste advertoriale seo in mod normal se foloseste pentru a crea un instrument de marketing hibrid foarte puternic. Acestea sunt concepute pentru a fi scrise de autori si sa sune aproape la fel de normal ca un simplu articol pe blogul acelui autor, in acest fel produsele sau serviciile va sunt promovate foarte bine camuflate intr-un articol pe blog.


Acest tip de articol nu forteaza vizitatorul sa aiba incredere intr-un produs pe care nu-l cunoaste, avand doar acces catre articolul autorului?


Dar nu, in masura in care sunt, de fapt, articole scrise de autor in urma unui research al site-ului de produse/servicii sau informatii dintr-un comunicate de presa oficial, asadar totul este distribuit sub forma de informatie urmand ca cei care dau click pe link sau contacteaza compania sa verifice singuri nivelul de calitate.


Cu alte cuvinte, reclamele acestea de tip advertorial seo ajuta cititorul sa aiba deja o baza de informatie inainte sa achizitioneze ceva, totodata sectiunea de comentarii poate sa fie ca o sursa de recenzii pentru cei care au achizitionat deja produsul/serviciul in acest caz exista un feedback direct, care este in beneficiul companiei.


Cu toate acestea, advertorialele seo are puterea lor editoriala, reclame exista pentru a face vanzari si, ocazional, pentru a servi un scop de PR sau brand awarness. Acestea fiind spuse, reclamele pe site-uri si bloguri sunt instrumente de vanzare mai puternice decat o reclama de tip banner.