Amenajarea standului expozitional este foarte importanta atunci cand decizi sa participi la un targ sau expozitie.
Participarea la targurile expozitionale te avantajeaza deoarece reusesti sa interactionezi direct cu posibilul client sau partener de afaceri, ai posibilitatea de a fi remarcat de publicul tau tinta, de a lansa direct produse noi, de a intari relatia cu partenerii existenti si de a obtine rapid un feedback al produselor si serviciilor tale. Oricate avantaje ne-ar putea oferi tehnologia avansata din zilele noastre, nu va egala impactul pe care il are comunicarea directa.
Pentru a avea succes in urma participarii la un targ expozitional, iti recomandam sa acorzi o atentie sporita la amenajarea standului. Indiferent de bugetul alocat pentru acesta, consultantii nostri iti pot oferi cele mai bune solutii pentru amenajarea standului tau expozitional.
Standul pe care il veti realiza, va va reprezenta si va fi ca un fel de carte de vizita a companiei dvs.
In functie de spatiul pe care il aveti disponibil, veti alege cate elemente vor alcatui standul si implicit asezarea acestora in vederea compartimentarii.
Realizarea standului poate fi un pic mai dificila, daca nu ai mai participat pana acum la evenimente de genul. Cateva recomandari, mai jos, speram sa ajute la luarea unei decizii mai usor.
*Aşa-numitele pachete de târg (fair-packages)
Dacă nu aveţi experienţă, puteţi apela atât la companiile specializate, cât şi la variantele oferite de organizatori. De exemplu, in Bucuresti, Romexpo ofera clientilor sai varianta de constructie stand din pereti octanorm. De asemenea, le poate inchiria participantilor diverse piese de mobilier (mese, scaune), in functie de doleantele acestora.
*Pereti expozitionali
O alta varianta o reprezinta sistemele expozitionale cu print pe textil . Acestea sunt structuri din aluminiu, formate din bare care se imbina printr-un simplu click, formand astfel sistemul, care ulterior va fi imbracat cu husa printata pe material textil, usor elastic si care se va mula perfect pe structura metalica, avand astfel un impact vizual, foarte placut si foarte puternic.
*Sisteme clasice
Aveti de asemenea varianta clasica de sisteme expozitionale, si anume aceea de pop up spidere si pop up desk-uri. Din experienta proprie, va spunem ca sunt ceva mai greu de manevrat, de montat, de depozitat si de refolosit. Dar reprezinta totusi o varianta de prezentare.
*Realizarea graficii
Grafica trebuie realizata foarte atent si in niciun caz nu trebuie sa fie aglomerata. Mergeti pe varianta‘’calitate, nu cantitate’’. Stim ca poate aveti multe de spus si de aratat, dar atunci cand prezentarea este foarte incarcata, veti pierde de fapt mesajul cel mai important iar vizitatorii nu vor retine absolut nimic in ceea ce va priveste. Prin urmare, un training cu personalul care va va reprezenta la stand este absolut necesar, intrucat acesta detine cheia catre convingerea clientului.
*Ospitalitatea spatiului dvs
O cafea, un ceai, niste biscuiti si un pahar cu apa oferite interlocutorilor pe care ii veti avea pe parcursul targului, sunt bine venite. Vor face discutia mai familiala si mai usor de tinut minte.
*Schimbul de materiale promotionale
Nu uitati sa faceti extrem de cunoscutul schimb de carti de vizita! Eventual notati-va ceva informatii despre cel cu care ati stat de vorba (compania, domeniul de activitate si de ce anume a fost interesat), pentru a putea relua dupa targ, mai usor, discutia cu acea persoana si pentru a-i recomanda exact ce ii face trebuinta.