Stilul scandinav s-a consacrat ca fiind un stil modern, cu linii clare, curate, foarte apreciat în domeniul HoReCa. Aceasta și deoarece este un stil de design caracterizat de termenul danez „hygge”, care este interpretat ca fiind o stare de confort sufletesc. Iar acest concept reprezintă tot ceea ce își doresc oaspeții unui hotel sau ai unui restaurant. Hygge este o modalitate prin care scandinavii caracterizează bucuria lucrurilor simple. Un concept implementat în România de KUMA, apreciat deopotrivă de oaspeți, cărora le oferă confortul dorit, dar și de către contractori care își doresc un aspect modern și suprafețe ușor de întreținut care își păstrează, în timp, caracteristicile.
Conceptele cu blaturi de marmură sau granit pe care se încastrează lavoare din porțelan sunt de domeniul trecutului. Conceptul propus de KUMA încă din anii 2000 este unul în care pe un lavoar cu blat turnat continuu, poți avea la îndemână toate accesoriile necesare într-un hotel. Acest concept are mai multe avantaje:
- Costurile cu privire la accesorii de perete pentru prosop, pahare, etc…, dispar.
- Curățenia se face mai ușor, mai rapid și cu mai puține produse.
- Designul este unul remarcabil, modern, extrem de agreabil.
În ultimii 20 de ani, KUMA a dezvoltat și perfecționat acest concept hotelier, așa cum și-a propus de la început. A introdus în piață ideea ca focus point-ul într-o baie trebuie să fie ansamblul lavoar, cu o coloristică aparte de toate obiectele albe, convenționale din băi.
Unele dintre cele mai recente proiecte KUMA în care pot fi admirate aceste concepte sunt hotelurile Hilton Otopeni, Mirage SPA Eforie Nord, Union Plaza București.
Piața a răspuns favorabil propunerilor KUMA iar moto-ul consacrat pe acest segment a fost “Adaugă o stea hotelului tău, folosind KUMA“. Astfel, lanțuri hoteliere de renume au ales brandul KUMA pentru băi.
Culorile și lumina în stilul nordic
Dominate de nuanțe bogate de gri, bej, negru sau alb conceptele nordice KUMA transcend timpul, având și avantajul de a fi mereu la modă. În plus, pot crea un suport neutru, pe care, se pot adăuga apoi, elemente care țin de personalitatea fiecărui spațiu.
Lumina, este și ea importantă în designul nordic. Iluminatul LED KUMA, montat sub lavoar, vine în completarea unui design unitar și generează o lumină elegantă, difuză, ”hygge”. LED-urile de sub marginea blatului, sunt un detaliu unic, foarte apreciat atât pentru stilul practic, dar și pentru designul deosebit.
Materialele folosite în amenajările scandinave
Marmura KUMA este soluția ideală pentru cei care își doresc un produs exclusivist, rezistent și ușor de întreținut. În plus, datorită caracterului său unic, marmura KUMA are avantajul de a putea fi vedeta unei băi, sau, dacă se dorește, un element discret, în cadrul conceptului personalizat.
Toate materialele KUMA sunt turnate continuu cu blatul, aspect esențial, mai ales în domeniul HoReCa. Acesta este un atu, deoarece curățarea se poate efectua simplu, rapid și eficient, ceea ce se traduce în economie de timp și produse folosite.
Lavoarele KUMA se remarcă atât la nivel de design, fiind un concept diferit, cât și la nivel de funcționalitate, fiind caracterizate printr-o calitate superioară, autenticitatea mărcii și posibilitatea de a personaliza un întreg concept conform spațiului disponibil și a cerințelor, oricât de exigente.
Portofoliul proiectelor KUMA poate fi găsit pe https://www.kumaromania.ro/portofoliu/
Fii diferit. Alege designul. Alege KUMA!
*****
KUMA România este o companie daneză-română înființată în 1998, subsidiară a KUMA A.S. din Danemarca.
Designul nordic minimalist, tehnologia modernă, standardele înalte de producție și fabricație, permit obținerea unor produse de o calitate deosebită, pentru piața din România, peninsula Scandinavă și alte țări din Europa. http://www.kumaromania.ro
CONTACT: Meridian PR, [email protected], 0722 423 223