Mercedes-Benz Romania, alaturi de Andreea Esca, a lansat campania « Femei care conduc », pentru a celebra caracterele feminine puternice. Campania, sustinuta de noul model Clasa C, se desfasoara pe pagina de website www.mercedes-benz.ro/ConcursClasaC, iar detaliile competitiei sunt disponibile pe pagina oficiala de Facebook Mercedes-Benz Romania: http://bit.ly/Mercedes-Benz_Femei-care-conduc.
Mercedes-Benz Romania incurajeaza astfel femeile puternice, cu personalitati dinamice si dornice de afirmare, sa isi impartaseasca povestile, putand deveni astfel exemple pentru persoanele care sunt in cautarea unei destinatii de succes in traseul lor profesional si personal.
„Orice reusita reprezinta destinatia mult asteptata a unei calatorii pline de provocari. Pasiunea si dorinta de a reusi scriu randurile unei povesti de urmat.” Aceasta este indrumarea cu care sunt intampinati vizitatorii aplicatiei « Femei care conduc » lansate de Mercedes-Benz Romania, pe Facebook si pe site-ul companiei.
Impartasindu-si experientele pline de provocari, participantele au sansa de a castiga saptamanal cate un test-drive pentru un weekend cu noul model Mercedes-Benz Clasa C. Premiul cel mare consta intr-un test-drive de o saptamana cu noua Clasa C, un pranz privat cu Andreea Esca, precum si un pictorial intr-o revista de lifestyle. Utilizatoarele trebuie sa isi inscrie povestile de succes pana la data de 8 august in sectiunea dedicata campaniei « Femei care conduc », pe pagina oficiala de Facebook Mercedes-Benz Romania.
„Prin intermediul campaniei « Femei care conduc » dorim sa aflam povestile de succes ale femeilor care, pana sa ajunga la destinatiile visate, au depasit intr-o maniera originala provocarile intalnite. Relatarile lor sunt, cu siguranta, o dovada a pasiunii si a perseverentei care nu ar trebui sa treaca neobservata, ci sa devina o sursa de inspiratie pentru noi toti. Iar noul model Clasa C, care ofera performante ridicate, design elegant, personalitate unica si versatilitate, este autoturismul perfect pentru aceste femei aflate in plina ascensiune”, declara Valeriu Zaharia, Sales & Marketing Manager Mercedes-Benz Romania.
„Mercedes-Benz Clasa C este un simbol al rafinamentului, al fortei si al elegantei, calitati de care orice femeie puternica da dovada in depasirea tuturor provocarilor pe care le intalneste. Prin intermediul campaniei « Femei care conduc », Mercedes-Benz Romania isi exprima admiratia fata de aceste luptatoare care nu se dau batute niciodata”, declara Andreea Esca.
Noua Clasa C a fost lansata in primavara acestui an in Romania si seteaza noi standarde in ceea ce priveste confortul, sportivitatea, rafinamentul si eleganta. Aceasta este un model de referinta pentru segmentul sau datorita designului aerodinamic, interiorului ultra-luxos si tehnologiilor inovatoare care duc experienta de condus la cel mai inalt nivel. Mai mult decat atat, noua Clasa C atinge cel mai inalt standard de siguranta din intreaga gama, deoarece este echipata cu aproape toate sistemele de asistenta care au fost lansate in premiera mondiala pe Clasa S si Clasa E. O versiune hibrid a noii Clase C va fi disponibila incepand cu septembrie 2014, si va fi echipata cu un sistem de propulsie format dintr-un motor diesel combinat cu un motor electric.
Mai multe informatii despre Mercedes-Benz sunt accesibile online la: www.media.mercedes-benz.ro si www.mercedes-benz.ro.