Pentru că am înțeles din timp care este tendința și am ascultat care sunt nevoile clienților noștri, am dezvoltat un set de aplicații mobile care eficientizează procesele muncii de pe teren.
Știm cu toții ca telefoanele devin pe zi ce trece din ce în ce mai performante însă aplicațiile sunt cele care le transforma cu adevărat în tool-uri indispensabile vieții noastre, atât pe plan profesional, cât și personal. Încercați să vă imaginați pentru cateva secunde ce ar însemna comunicarea cu familia sau colegii de munca dacă nu ați avea Whatsapp sau Facebook sau cât de dificil ar fi accesul la diferite documente fără Google Drive. Ar fi destul de ciudat, nu?
Pentru că am înțeles din timp care este tendința și am ascultat care sunt nevoile clienților noștri, am dezvoltat un set de aplicații mobile care eficientizează considerabil modul prin care se pot administra anumite aspecte ale activității și care simplifică procesele muncii de pe teren.
Dacă mai este nevoie să explicăm de ce am dezvoltat aplicații mobile, răspunsul este simplu:
- Sunt utile: rezolvă probleme frecvente cu care se confruntă utilizatorii
- Sunt simple: interfața aplicațiilor este una simplă, care nu crează confuzie utilizatorilor
- Sunt adaptate audienței: am ascultat cu atenție nevoile publicului țintă și am adaptat designul și limbajul aplicației
- Anytime & anywhere: chiar așa.
Prima aplicație mobilă pe care am dezvoltat-o este una dedicată șefilor de șantier, pentru că toți clienții noștri din industria de construcții ne solicitau o aplicație prin care să urmărească și să gestioneze forța de muncă de pe telefonul mobil, direct de pe șantier. Așa a luat naștere SocratePontaje, aplicație mobilă care oferă informații exacte de pe șantier, detaliate la nivel de proiecte, faze și subfaze. Prin prelucrarea orelor lucrate pe proiect, se calculează costurile și profitabilitatea în timp real. Aplicația este, bineînțeles, integrată nativ cu SocrateCloud, dar se poate integra printr-un API cu orice soluție ERP, software de project management sau aplicație de salarizare. Puteți citi mai multe informații despre aplicație aici.
Am continuat ulterior cu o aplicație dedicată reprezentanților de Service. SocrateService, extensie nativă a soluției SocrateCloud, ușurează activitatea din teren a reprezentanților de service, gestionează eficient timpul și serviciile oferite, îmbunătățind calitatea.
Cu SocrateService se pot planifica sesizările și sarcinile, se pot introduce acțiunile de intervenție, consumabilele și piesele de schimb cu ușurință, se poate genera devizul direct la locul intervenției, de pe orice dispozitiv mobil, indiferent de sistemul de operare.
O altă aplicație, care ne este și nouă utilă, pentru că facem constant deplasări și avem mereu consultanți pe teren, este aceea care simplifică întregul proces de creare și aprobare cheltuielilor pentru decont. SocrateExpense aduce numeroase avantaje companiilor cum ar fi: vizualizarea în timp real a situației avansurilor și deconturilor la nivel individual sau centralizat, optimizarea timpului de operare, reducerea timpului de creare a unui decont prin utilizarea unei interfețe intuitive cu acces de pe orice dispozitiv, arhivarea electronică a documentelor din decont, comunicarea integrată între utilizatorii aplicației și departamentul financiar-contabil prin notificări în timp real. Aplicația poate fi folosită de orice companie, indiferent de mărimea sau de domeniul de activitate al acesteia, fiind o aplicație ușor de utilizat, disponibilă de pe orice tip de dispozitiv.
SocrateExpense împreună cu SocrateCloud oferă posibilitatea de integrare prin API cu sistemul ERP, aplicații de contabilitate sau alte platforme existente la nivelul organizației dumneavoastră și poate exporta pentru întreaga luna toate deconturile aprobate într-un format gata de importat.
Ultima, dar nu cea din urmă aplicație mobilă este cea care ușurează procesul de aprobare a documentelor. Nevoia a pornit de la unul dintre clienții noștri, lider pe piața de Telecom din România, astfel că am dezvoltat SocrateWorkflow, aplicație destinată managerilor și supervizorilor responsabili cu aprobarea de documente.
Și aceasta este, bineînțeles, extensie nativă a soluției SocrateCloud, și scopul ei este să standardizeze procesul de aprobare a documentelor, reducând timpul de procesare și îmbunătățind procesul de luare a deciziilor. Indiferent de locul în care se află, cu SocrateWorkflow toți cei care sunt responsabili cu aprobarea de documente pot aproba, respinge, redirecta sau escalada la următorul nivel documente din cadrul unui flux de documente spre aprobare.
Închei aici scurta prezentare a aplicațiilor mobile marca BITSoftware și vă las un link unde le puteți vedea pe toate: https://www.bitsoftware.eu/aplicatii-mobile/, iar colegii mei vă stau oricând la dispoziție cu mult mai multe detalii.