In Statele Unite, LinkedIn se mandreste cu peste 214 milioane de utilizatori - iar dintre cei care se implica activ pe platforma, 40% o folosesc zilnic. Asta inseamna peste un miliard de interactiuni in fiecare luna, pe cea mai populara platforma de social media pentru afaceri - si pentru cei care isi cauta un loc de munca. Indiferent daca sunteti in cautarea unui loc de munca sau nu, are sens sa postati pe LinkedIn? Cat de des este prea des? Sau este mai inteligent sa pastrati tacerea, evitand efectul de turma, in timp ce CV-ul dvs. electronic online vorbeste de la sine? Si mai important: mai este faptul ca LinkedIn inca este relevant ca platforma si a devenit o fantana de platitudini, laudarosenie si pozitivism fara sens?
Potrivit The Morning Consult, 67% dintre adultii din GenZ considera ca este important sa ai un brand personal puternic. Comparati acest numar cu doar 40% din populatia totala, in ansamblu, care crede ca brandingul personal este important. Aceasta amprenta de branding personal, pentru multi profesionisti, incepe in mediul online.
Pentru GenZers, brandingul personal conteaza. Iar in lumea afacerilor, platforma pentru brandul personal este LinkedIn - in special atunci cand vine vorba de oportunitati de cariera. In fiecare minut, sase persoane sunt angajate prin intermediul platformei LinkedIn. In fiecare secunda, 101 cereri de angajare sunt trimise pe LinkedIn. De ce nu ati posta si nu ati interactiona, avand in vedere volumul de activitate si potentialele oportunitati disponibile? Raspunsul, se pare, depinde de fapt de gustul personal.
Unde se intalnesc social media: LinkedIn si brandingul personalKaila Lopez spune: "Nu vad rostul construirii unei audiente pe LinkedIn". Ea este coprezentatoarea popularului podcast Per My Last Email, impreuna cu coprezentatorul Kyle Hagge. "Nu exista prea mult loc pentru nuanta sau autenticitate [pe LinkedIn]. In esenta, este auto-promotional sau, in cel mai bun caz, inspirational." Pentru a fi corecta, ea recunoaste ca nu a mai postat pe Instagram din 2019 si ca are anxietate in legatura cu trimiterea de DM-uri catre persoane pe care nu le cunoaste. Aceasta nu este o recunoastere a vinovatiei sau a esecului, ci o reflectare a intelepciunii si a gusturilor ei personale. Intr-adevar, postarea pe LinkedIn nu este pentru toata lumea.
Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.
Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!