Campania de debut a superstarului câștigător al premiului GRAMMY® introduce un nou produs inovator de lenjerie intimă
Calvin Klein anunță cea mai recentă etapă ca campaniei de Primăvară 2025, avându-l ca protagonist pe artistul câștigător a trei premii GRAMMY®, Bad Bunny, în debutul său cu brandul, îmbrăcat în noua lenjerie Icon Cotton Stretch.
În campania regizată și filmată de renumitul fotograf Mario Sorrenti, Bad Bunny este surprins într-o lume captivantă în care senzualitatea dă tonul, amplificată de personalitatea sa puternică și de statutul de superstar. În toate materialele vizuale, inclusiv un film de campanie pe melodia sa de succes „EoO”, Bad Bunny este „dezbrăcat” până la sinele său autentic, încrederea sa fiind expusă din toate unghiurile în cea mai recentă lenjerie Calvin Klein.
„Această campanie a fost printre proiectele mele de ceva timp acum, și este o bucurie să văd că a prins viață în cele din urmă”, a spus Bad Bunny. „Sunt încântat și recunoscător pentru oportunitatea de a face parte din campania emblematică a acestui brand, iar faptul că am reușit să o filmăm în Puerto Rico a făcut-o mult mai specială și mai autentică.”
Pentru primăvara anului 2025, Calvin Klein introduce cea mai recentă inovație, Icon Cotton Stretch, actualizând lenjeria intimă originală de designer cu confort maxim și senzualitate superioară. Noile caracteristici și beneficii includ o talie Infinity Bond fără cusături, un pouch de susținere a conturului și o menținere îmbunătățită a formei pentru o lejeritate mai mare. De la chiloți la slipuri, noua lenjerie Icon Cotton Stretch aduce stil și confort fără efort oricărui look.
Campania se lansează pe 18 martie pe calvinklein.com. Conținutul cu Bad Bunny va fi vizibil pe canalele de socializare @calvinklein pe tot parcursul săptămânii și va apărea pe afișe OOH din întreaga lume. Noua lenjerie Icon Cotton Stretch este acum disponibilă pe calvinklein.com și în magazinele Calvin Klein Jeans din București Mall, Băneasa Shopping City, ParkLake Shopping Center, Palas Mall Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj-Napoca, City Park Mall Constanța, Promenda Craiova și în magazinul Calvin Klein Underwear din Băneasa Shopping City.
Despre Calvin Klein:
Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium și eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2023.
Despre SARKK:
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.