Calvin Klein revine la New York Fashion Week

Veronica Leoni Veronica Leoni

Brandul va dezvălui debutul colecției Toamna/Iarna 2025 semnată de Veronica Leoni pentru Calvin Klein Collection

 

Calvin Klein Inc. anunță revenirea pe calendarul oficial al New York Fashion Week pentru a prezenta debutul colecției Calvin Klein Collection pentru Toamna/Iarna 2025, semnată de Veronica Leoni. Va fi o prezentare intimă, care va include atât ținute feminine, cât și masculine, programată pentru ora 12:00, pe 7 februarie 2025.

 

„Calvin Klein este încântat să revină pe scena globală la New York Fashion Week și să dezvăluie viziunea creativă a Veronicăi Leoni pentru Calvin Klein Collection”, a declarat Eva Serrano, Președintele Global al Brandului Calvin Klein. „Debutul Veronicăi marchează o nouă eră de inovație și creativitate, îmbinând o viziune proaspătă pentru brand, respectând în același timp patrimoniul său iconic. Suntem nerăbdători să împărtășim acest moment cu întreaga lume.”

 

„Revenirea Calvin Klein Collection la New York Fashion Week reprezintă un moment important atât pentru New York, cât și pentru industria globală a modei”, a declarat Steven Kolb, CEO al CFDA. „Brandul a jucat un rol esențial în conturarea modei americane, împingând limitele prin abordarea sa îndrăzneață a minimalismului, și suntem încântați să îi avem din nou pe calendarul oficial al NYFW și să celebrăm acest nou capitol al brandului.”

 

Despre Calvin Klein:

 

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium și eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2023.

 

Despre SARKK:

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com. Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.