Pe 30 octombrie, The Vintage va gazdui evenimentul oficial de relansare a pubului, de acum cu o noua infatisare, insa pastrand atmosfera care l-a consacrat. Dupa ce a trecut printr-un proces complet de transformare, The Vintage, o locatie premium Carlsberg, isi reconfirma pozitia in topul celor mai populare puburi din Centrul Vechi al Bucurestiului.
Aceasta colaborare continua lista parteneriatelor pe care Carlsberg, marca super premium din portofoliului URBB, le deruleaza in intreaga tara. De la intrarea sa pe piata din Romania, in 2001, Carlsberg a fost partenerul locatiilor din toata tara care corespundeau valorilor si mesajelor brandului, deruland parteneriate stabile si de succes cu acestea.
Lansarea The Vintage va fi marcata de momente That Calls for a Carlsberg!, iar cei prezenti se vor bucura de o seara cu muzica buna si bere Carlsberg, responsabila cu buna dispozitie si cu sticlele pline ridicate in aer.
De la 22:00, The Vintage va oferi un concert sustinut de Delia. Seara va continua pe ritmurile lui Puya, care va concerta dupa ora 1:00.
Colaborarea dintre Carlsberg si The Vintage a inceput acum patru ani, odata cu deschiderea pubului. Continuarea acestui parteneriat reconfirma succesul colaborarilor derulate de brandul de bere premium in puburile din toata tara.
Impreuna cu Carlsberg, intr-o locatie cu un nou design revolutionar, The Vintage va oferi in continuare clientilor sai experiente pline de distractie alaturi de prieteni in serile petrecute in oras.
Despre Carlsberg
Produsa dupa reteta daneza a tanarului antreprenor J.C. Jacobsen, inca din anul 1847, berea Carlsberg este distribuita in peste 140 de piete din intreaga lume, Romania fiind una din pietele pe care aceasta marca este prezenta.
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piata din Romania in anul 2001, iar in prezent detine o pozitie puternica pe segmentul super premium, remarcandu-se ca o marca inovativa si participand activ la crearea unor momente unice in viata consumatorilor.
In anul 2011, marca Carlsberg a anuntat la nivel international o noua pozitionare, ce incurajeaza consumatorii sa ia atitudine, sa fie ei insisi, sa isi urmeze visurile, sa-si asume toate riscurile, sa exploreze, sa accepte provocari noi si sa ia hotarari curajoase in ceea ce priveste viata si viitorul lor, sub sloganul „That calls for a Carlsberg!”. Nu intamplator, consumatorii Carlsberg sunt cei care raspund in mod pozitiv la aceste mesaje, fiind mai degraba inclinati sa sarbatoreasca, sa se bucure si sa aprecieze astfel de valori precum increderea in sine, curajul si determinarea.
Pentru a ramane aproape de Carlsberg, va invitam sa vizitati: www.facebook.com/Carlsberg.