Carlsberg, berea oficiala a Campionatului de fotbal UEFA Euro 2016TM pentru a opta oara consecutiv, premiaza iubitorii romani de fotbal cu opt experiente VIP la meciurile cheie din campionat si sansa de a-i cunoaste pe cei mai buni jucatori de fotbal din Europa, prin intermediul experientelor Play on Pitch sau Man of the Match.
„Le multumim pentru participare tuturor concurentilor, care s-au inscris plini de entuziasm in campania noastra. Cu mare drag, ii felicitam pe castigatorii nostri, care vor pleca in capitala fotbalului european si carora le vom oferi o experienta de neuitat – probabil cea mai tare experienta fotbalistica a vietii lor!”, a declarat Paul Markovits, Vice Presedinte Marketing URBB.
Campania Carlsberg UEFA Euro 2016 s-a derulat in patru etape, castigatori fiind:
Prima etapa desfasurata intre 15 martie – 3 aprilie, cele 2 experiente VIP la meciul de deschidere Franta – Romania au fost castigate de:
· Elena-Cristina Nedelcu, Buzau;
· Felix Ghenoiu, Constanta.
A doua etapa desfasurata intre: 4 – 17 aprilie, cele 4 experiente VIP la meciul din grupa A, Romania – Elvetia au fost castigate de:
· Petru-Gabriel Ciobanu, Iasi;
· Marian-Daniel Ilie, Bucuresti;
· Ionela Radianu, Iasi;
· Dan Antonica, Vaslui.
A treia etapa desfasurata intre: 18 aprilie – 1 mai, experienta VIP la meciul din semi-finala desfasurat la Lyon si participarea la Play on Pitch a fost castigata de:
· Ion-Marian Stoichin, Bucuresti.
A patra etapa se desfasoara intre: 2 – 22 mai, constand intr-o experienta VIP la Marea Finala UEFA Euro 2016TM , tragerea la sorti va avea loc pe 23 mai 2016.
Cei opt castigatori, insotiti de cate un prieten, se vor bucura de clipe unice in aceasta vara, avand sansa de a participa din postura de VIP la UEFA EURO 2016: bilete la meci categoria I, transport cu avionul, cazare la cele mai bune hoteluri din Paris, dar si petreceri memorabile inainte si dupa meciuri.
Totodata, Carlsberg a rasplatit consumatorii cu mii de premii, puse in joc zilnic pe durata campaniei: 5878 six pack-uri de bere Carlsberg si 2008 mingi de fotbal Carlsberg.
Man of the Match si Play on Pitch aduc fanii Carlsberg fata in fata cu legendele fotbalului
O sansa unica pe care Carlsberg o ofera la UEFA EURO 2016 este distinctia Man of the Match, prin care unul dintre castigatori va inmana trofeul Man of the Match jucatorului votat de catre fanii din toata lumea in timpul meciului. In Romania, in cadrul unei actiuni desfasurata in marile retele, competitia Man of the Match l-a desemnat castigator pe Lucian-Ioan Orbai din Cluj-Napoca, care va inmana trofeul celui mai bun jucator din cadrul meciului de mare miza Romania – Elvetia din data de 15 iunie 2016. Al doilea premiu al actiunii desfasurate in marile retele este un bilet la meciul Romania – Elvetia care a fost castigat de Marius Aurelian Stefan din Craiova, experienta pe care o poate trai alaturi de un prieten.
In perioada 6 - 8 iulie, stadionul din Lyon va gazdui activitatile Play on Pitch, platforma prin care Carlsberg ofera fanilor experienta suprema EURO 2016: sansa de a juca pe un stadion de renume alaturi de legende ale fotbalului european, printre acestia numarandu-se si Ambasadorul Carlsberg, Peter Schmeichel. Romania va fi reprezentata pe teren de Ion-Marian Stoichin, Bucuresti.
***
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piata din Romania in anul 2001, iar in prezent detine o pozitie puternica pe segmentul super premium, remarcandu-se ca un brand cu traditie in calitatea absoluta si participand activ la crearea unor momente unice in viata consumatorilor.
URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii si a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii, marcile Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL, Guinness, Kilkenny, cidrul premium Somersby, precum si Granini pe piata bauturilor racoritoare.
Contact:
Alexandra Siminiuc
Associate, GOLIN