Carlsberg continua seria petrecerilor din aceasta toamna odata cu lansarea unei noi locatii, The Tube, un concept club ce aduce un omagiu faimosului metrou londonez prin denumire si design. Evenimentul de deschidere va avea loc joi, 28 noiembrie, incepând cu ora 21:30, si va fi marcat de un concert electrizant marca Delia.
Dupa succesul parteneriatelor semnate si in 2013, Carlsberg este alaturi de The Tube pentru a continua seria petrecerilor „that call for a Carlsberg”. Aventurile şi provocarile fac parte din identitatea brandului Carlsberg, iar conceptul The Tube rezonează cu acestea. Cand atmosfera metroului londonez se intalneste cu spiritul de distractie romanesc, nu poate decat sa rezulte un loc in care vrei sa te intorci si sa savurezi o bere de calitate.
Carlsberg, marca premium din portofoliul URBB, va da tonul petrecerii cu muzica de calitate si va incarca atmosfera The Tube cu buna-dispozitie, asigurand cel mai important ingredient pentru o seară excelenta – berea Carlsberg.
Gazduit de o cladire noua din Centrul Vechi, The Tube recreeaza pana in cele mai mici amanunte o statie de metrou: barurile sunt vagoane stilizate, scaunele au acea forma unica, dar sunt mult mai confortabile si imbietoare, faianta este specifica tube-ului londonez, plus multe alte detalii ce te vor pregati pentru o calatorie inedita.
In The Tube se canta live de patru ori pe saptamana, se danseaza si se bea cu prieteni vechi sau noi spre destinatia perfecta pentru fiecare calator: distractie, relaxare, povesti care se termina dimineata sau continua la urmatoarea revenire. Si pentru ca drumul sa fie mai usor, Carlsberg este alaturi si sustine voia buna si entuziasmul.
Despre Carlsberg
Produsa dupa reteta daneza a tanarului antreprenor J.C. Jacobsen, inca din anul 1847, berea Carlsberg este distribuita in peste 140 de piete din intreaga lume, Romania fiind una din pietele pe care aceasta marca este prezenta.
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piata din Romania in anul 2001, iar in prezent detine o pozitie puternica pe segmentul super premium, remarcandu-se ca o marca inovativa si participand activ la crearea unor momente unice in viata consumatorilor.
In anul 2011, marca Carlsberg a anuntat la nivel international o noua pozitionare, ce incurajeaza consumatorii sa ia atitudine, sa fie ei insisi, sa isi urmeze visurile, sa-si asume toate riscurile, sa exploreze, sa accepte provocari noi si sa ia hotarari curajoase in ceea ce priveste viata si viitorul lor, sub sloganul „That calls for a Carlsberg!”. Nu intamplator, consumatorii Carlsberg sunt cei care raspund in mod pozitiv la aceste mesaje, fiind mai degraba inclinati sa sarbatoreasca, sa se bucure si sa aprecieze astfel de valori precum increderea in sine, curajul si determinarea.
Pentru a ramane aproape de Carlsberg, va invitam sa vizitati: www.facebook.com/Carlsberg.