Catalin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun va juriza la Golden Drum 2019

Catalin Rusu, CCP & CEO Rusu+Bortun Catalin Rusu

Catalin Rusu, Chief Creative Partner & Chief Executive Officer Rusu+Bortun va juriza la Golden Drum 2019 in sectiunea WHAT. Sub sloganul ”Creativity 4 Change”, Golden Drum se va desfasura in perioada 17-18 octombrie 2019 in Portoroz, Slovenia.

”M-a bucurat si onorat invitatia de a fi din nou intr-un juriu international. Chiar daca festivalurile nu sunt un scop in sine pentru noi ca business, le devoram cu tot ce au, cu partea lor superficiala, dar atat de motivanta dupa gala, sau cu experienta fantastica de a lucra la aceeasi masa cu creativi consacrati din toata lumea. Filtrele mele n-au cum sa excluda rolul social al brandurilor, transformarile pe care le provoaca, capacitatea de a scala miscari culturale si de a aduce rezultate palpabile in business. Orice as face, simt ca un creativ si gandesc ca un antreprenor. In contextul actual al meseriei noastre, hibridizarea e un must, nu doar o optiune,” a declarat Catalin Rusu, CCP & CEO Rusu+Bortun.

Agentia condusa de Catalin Rusu a fost nominalizata in cadrul competitiei din anul trecut cu 4 lucrari (http://rusubortun.ro/golden-drum/), cea mai buna performanta a unei agentii independente romanesti in acel an.

Alaturi de el fac parte din juriu: Yasmina Baz, Regional Creative Director, Leo Burnett Beirut, Liban; Michal Belej, Associate Creative Director, Istropolitana Ogilvy, Slovacia; Karolina Galácz, Creative Director, DDB Budapest, Ungaria; Eric Groza, Creative Director, TBWA\Moscow, Rusia; Gürkan Gürel, Creative Director, Tick Tock Boom, Turcia; Bartek Klimaszewski, Creative Director, McCann Worldgroup, Polonia; Marin Kostov – Muro, Executive Creative Director and Partner, All Channels Communication Group, Bulgaria; Eric Schoeffler, Chief Creative Officer Group Germania si Executive Creative Director Europe, Havas, Germania si David Suda, Creative Director, WMC/GREY Praga, Cehia.

Competitia Golden Drum 2019 este impartita in doua sectiuni: WHAT si WHY. Fiecare sectiune este impartita in grupuri si categorii care reflecta cele mai noi trenduri in industria creative si de publicitate, fiind jurizata de profesionisti de top ai industriei.

Festivalul Golden Drum se adreseaza agentiilor,publicitarilor,clientilor, caselor de design si productie, companiilor media si celor implicate in creatia si producerea de comunicare de marketing, din urmatoarele tari: Albania, Armenia, Austria, Azerbaidjan, Belarus, Bosnia si Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Cipru, Estonia, Finlanda, Georgia, Grecia, Ungaria, Israel, Italia, Kazahstan, Kosovo, Kyrgyzstan, Letonia, Liban, Lituania, Macedonia, Malta, Moldova, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Tadjikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina si Uzbekistan.

Rusu+Bortun a fost infiintata in 2008 de catre Catalin Rusu, Marc Bortun si Andrei Bortun si este o agentie care ofera strategie, design si manifestare creativa de brand prin Brand Growers si digital prin Cyber Growers.