Jazz spun nu, cu umor, ideilor preconcepute despre împrumuturile Provident.
Prin noua campanie de comunicare, “Autodenunţ”, agenţia continuă drumul parcurs de “Providentişti” şi îşi propune să demonteze cele mai cunoscute mituri despre împrumuturile rapide, pe termen scurt. Se doreşte de asemenea o schimbare a percepţiei conform căreia instituțiile financiare nebancare din România folosesc practici necorespunzătoare în interacţiunea cu clienţii.
“Există uneori discrepanţe între ce cred clienţii nostri despre Provident – pentru că ei chiar ne cunosc – şi ce citim câteodată despre noi pe Internet. De aceea, la propunerea Jazz, am hotărât să luăm taurul de coarne şi să arătăm, în ciuda percepţiei, cum suntem cu adevărat: obsedaţi de reguli şi preocupaţi să fim de fiecare dată corecţi şi transparenţi cu clienţii noştri” spune Marilena Barliga.
Campania “Autodenunţ” (https://www.youtube.com/watch?v=T25LfnmfT3s) este declinată pe www.provident.ro/autodenunt în mai multe filmuleţe, care prezintă interacțiunea companiei cu clienții, de la prima vizită la domiciliu, la furnizarea detaliilor, acordarea sumei împrumutate şi rambursarea împrumutului. Modelul de business Provident este demonstrat cu ajutorul unor personaje fictive: purtătorul de cuvânt al companiei, directorul de resurse umane, agentul Provident, pe nume George Cămătaru, și câțiva dintre clienții acestuia.
„Este o campanie pentru toţi cei care privesc Providentul cu ochi suspicioşi. Am dori să se uite mai clar la produsele oferite de Provident şi la conduita de afaceri pe care această companie o are. Am folosit umorul şi auto-ironia, cele mai bune arme împotriva ideilor preconcepute. Şi meritul cel mai mare se duce la client care a avut curajul să atace frontal şi cu umor o problemă de imagine tabu până acum”, a explicat Valentin Suciu, Creative Partner Jazz.
Echipa Jazz care a realizat “Autodenunţ” este:
· Roxana Panaitescu, Senior Copywiter
· Valentin Suciu – Creative Partner & Regizor
· Smaranda Murăruş – Art Director
· Loredana Bănică – Client Service Director
· Cristina Lungu – Senior Account Executive
· Irina Pencea – Managing Partner
Echipa Provident: departamentele de marketing și comunicare
Casa de producţie: Multimedia Est.
“Autodenunţ” îşi propune de asemenea să câştige un plus de notorietate pentru brandul “Provident” şi să capitalizeze pe succesul viral atins de campania precedentă – “Providentiştii”, încununată cu “Best Video of the Year” la IAB MIXX Awards 2015.
Despre Provident - Parte a grupului britanic International Personal Finance (IPF) - lider internaţional în furnizarea de credite de consum la domiciliu - Provident Financial Romania este prima instituţie financiară nebancară care, pe un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani, a lansat în 2006 în România împrumutul la domiciliu: clienţii pot primi în maximum 48 de ore sume mici, acordate pe termen scurt, fără garanţii şi birocraţie. Acordarea împrumutului şi încasarea ratelor se fac în confortul propriei locuinţe, prin intermediul agentului Provident.
Despre Jazz - Jazz este Prâslea cel voinic al agențiilor din România, crescând în 3 ani cât alții în mulți ani. Echipa de 22 de oameni talentați concepe și pune în practică idei de comunicare integrate manifestate în orice mediu, pentru branduri precum Provident, Idea Bank, GSK, Lay’s, Star, Krax, Muller România, Vichy România, Medlife, Titan (Good Mills Romania), World Vision și alții.