Daca detineti o frima noua pe piata, sau o frima cu vechime, dar doriti sa va reprofilati si sa atrageti atentia unor noi game de clienti, politica de marketing trebuie pusa la punct pana in cele mai mici detalii. Extinderea sau aparitia pe piata continua, in mod normal, in acelasi ton cu inceputul. Daca in momentul in care va hotarati sa faceti un asemenea pas important, sunteti constient de costul investitiei, si apelati la cele mai avantajoase tertipuri de a atrage un val mare de clienti in directia dumneavoastra, puteti considera ca ati inceput sa calcati pe o carare care este in continua urcare, cu mici obstacole bineinteles.
Promotii si oferteIn primul rand, pentru a pasi pe aceasta cale, trebuie sa va faceti foarte bine recunoscut, cu un renume bun, desigur, de catre o masa foarte mare de populatie, apartinand tuturor categoriilor de varsta, ignroand pe moment o categorie de varsta speciala, pe care urmeaza sa va axati. In principiu, primele anunturi trebuie sa vizeze toata populatia, relativ. Pentru a realiza acest pas, este nevoie sa apelati la o „artilerie grea”. In ce consta aceasta artilerie grea? In primul rand va trebui sa ”strigati” din toata suflarea dumneavoastra ca ati aparut pe piata. Acest lucru se poate realiza prin diferite spoturi publicitare, bannere afisate in orasele in care o sa va desfasurati activitatea, in locuri cat mai publice si vizibile. In acest mod va veti face cu siguranta auzit de un numar foarte mare de posbili viitori clienti. Apoi va trebui sa atrageti acesti posibili viitori clienti cu oferte si informatii despre ceea ce puteti oferi. In mod normal, se poate apela, si este recomandat, la diferite mostre gratuite care sa permita clientilor sa ”guste” putin din marfa sau serviciile pe care i le puneti la dispozitie. Pe langa aceste mostre care deriva din ceea ce puteti oferi, oamenii sunt orbit atrasi de gratuitati. De aceea este recomandat sa oferiti produse cat mai uzuale, chiar daca nu intra in gama oferita de firma, personalizate cu logo-ul brand-ului dumneavoastra, sau cel putin cu numele. In categoria acestor tipuri de produse se numara: brichete, agende, pixuri, etc. Acest tertip este unul clasic, si probabil in opinia unora, invechit, dar care inca prinde foarte bine la public. In perceptia acestuia, daca primeste ceva gratuit dintr-un loc, este bine sa se intoarca in respectivul loc, iar aici deja este floare la ureche, depinzand numai si numai de serviciile pe care le oferiti. Asadar, modul de a castiga un client este relativ usor, daca stii pasii care trebuie urmati.
Produse promotionale personalizateCum puteti obtine aceste produse promotionale personalizate? Foarte simplu, apeland la firma noastra DalimPromo, dorintele dumneavoastra pot deveni usor si rapid realitate. Produsele promotionale confectionate de noi, purtand logo-ul societatii dumneavoastra, sunt produse de calitate, care astfel, vor creste increderea clientilor in fimra dumneavoastra. Singurul nostru scop este acela de a va ajuta sa pasiti cu succes pe un drum greu, care vi se deschide in fata, odata cu decizia de extindere sau infiintare a unei firme.