Este in interesul tau si al noii tale afaceri sa promovezi si sa sprijini eforturile de business pe plan local. Cand vinzi catre clientii care se afla relativ aproape de zona sediului central al firmei, oamenii stiu ca pastreaza banii in comunitatea lor, ajutand la construirea economiei din regiunea respectiva. In momentul in care comercializezi produse si servicii catre persoane din regiunea ta, un avantaj suplimentar este ca poti adauga niveluri de conectare cu clientii la relatiile deja existente.
Poti conta pe cumparatorii locali care sa fie interesati de ofertele tale, deoarece acestia au tendinta sa interactioneze cu persoane pe care le cunosc si pe care vor continua sa le vada in mod regulat. Aceasta familiaritate intre companii si clienti fac responsabile ambele parti in moduri care sunt neobisnuite atunci cand vine vorba de a face cu companii care isi au sediul in orase indepartate.
Primul pas in promovarea unui nou magazin pe plan local este inscrierea sa in cat mai multe directoare care contin afacerile din zona in care iti desfasori activitatea. Creeaza o introducere in listele respective care prezinta specificul firmei si beneficiile care vin datorita achizitionarii de bunuri de la magazinul tau.
De asemenea, studiaza profilele altor antreprenori locali, subliniind conexiunile lor in comunitate si lista cu organizatiile non-profit si servicii importante din zona, in scopul de a-ti crea o resursa cuprinzatoare de retele sociale din comunitatea locala. Intereseaza-te de promovarea companiei tale prin cumpararea de publicitate in mijloacele de comunicare din mass-media regionala.
Nu uita sa Incluzi cupoane pentru produsele cu pret redus disponibile la magazinul tau, ceea ce va face cunoscut businessul printre noii cumparatori si va duce la fidelizarea unora dintre ei pe termen lung.
Urmatorul pas consta in elaborarea unei campanii de publicitate care vizeaza promovarea afacerii pe plan local. Directioneaza-ti anunturile nu numai pe ideea calitatii ofertelor si preturilor avantajoase care se gasesc la magazinul tau, dar si pe faptul ca sprijinirea firmelor locale este benefica pentru comunitatea unde iti desfasori activitatea in ansamblul sau. La Engrozz ne promovam in mod special in zona in care ne desfasuram activitatea: Bucuresti. Am observat ca este mai usor sa te promovezi acolo unde ai sediul decat in toata tara.
Prezinta afacerea in mediul local specific pentru a crea imaginea unei firme de incredere si care contribuie la bunastarea celor din zona. Plaseaza anunturile in mediile online compatibile cu segmentele de clienti pe care ii doresti, cum ar fi siteurile vizitate de acestia in mod frecvent.
In ceea ce priveste strategiile offline, posteaza in cateva statii media si publicatii targetate catre un public local si care sa duca la promovarea magazinului, cum ar fi la posturile de televiziune si radio care emit in zona respectiva, ziarele regionale si buletinele de informare.
Creeaza un sistem de beneficii comerciale din partea afacerii tale la nivel local, care sa includa un numar de reduceri la bunurile oferite si care sa fie valabile in comunitatea ta. Multe firme au dezvoltat diferite versiuni ale acestei idei de vanzare, care implica imprimarea unor vouchere care pot fi folosite de catre clientii firmelor respective in niste termeni comerciali care sunt mai avantajosi pentru cumparatori decat metodele conventionale. Iti recomandam sa procedezi precum Engrozz.ro pentru reducerea costurilor si o promovare mai eficienta.
De exemplu, cineva ar putea beneficia de reduceri semnificative daca foloseste un anumit cod atunci cand cumpara de pe siteul firmei tale sau achizitioneaza bunuri in mod repetat din magazinul tau. Aceasta fidelitate din partea clientilor duce la acumularea unui anumit numar de puncte care se pot converti in alte produse sau servicii, iar oamenii se vor simti apreciati pentru loialitatea lor si vor tinde sa aleaga magazinul tau atunci cand vine vorba de satisfacerea nevoilor personale din acel domeniu.