Din ce in ce mai multe firme au inceput sa-si intoarca privirile catre mediul online, vazandu-l ca o potentiala sursa de vanzari. Este adevarat ca internetul romanesc este la inceput, si exista multe domenii ce pot fi exploatate pentru a obtine un profit considerabil.
Cum atragi vizitatori pe site? Cum convingi vizitatorii ca produsele tale sunt de calitate? Cum convingi vizitatorii sa cumpere? Raspunsul este simplu: prin servicii de optimizare seo. Site-ul Adult Seo va ofera cateva sfaturi utile despre cum sa atrageti vizitatori pentru afacerea dvs.
In primul rand, ce este SEO?
SEO este prescurtarea de la Search Engine Optimization, ceea ce s-ar defini prin procesul de crestere a vizitatorilor unui site, datorita afisarii cat mai aproape de inceputul listei de rezultate intr-un motor de cautare (Search Engine).
Este deja foarte cunoscut ca cea mai mare parte dintre utilizatorii unui search engine se uita in general in primele 3 pagini de rezultate. Mai exact, cu cat un site se afla cat mai aproape de primul rezultat returnat (ideal ar fi sa fie chiar primul), cu atat mai mult acesta are sanse sa fie vizitat de utilizatorii ce au initiat cautarea respectiva.
Putem numi astfel rank-ul unui site ca fiind numarul sau de ordine in lista rezultatelor returnate de motorul de cautare. Este lesne astfel de inteles ca este foarte important ca un site sa aiba un rank cat mai mic pentru a obtine cati mai multi vizitatori prin intermediul search engine-lor.
Oricine isi incepe activitatea online cu un site, a facut-o cu siguranta pentru a oferi potentialilor sai vizitatori anumite servicii sau informatii. NU cred ca exista vreo persoana sau companie care sa lanseze un site si sa nu isi doreasca cat mai multi vizitatori pe acesta. Deci, prezenta online este facuta in special pentru vizitatori.
Problema apare in momentul in care dorim sa promovam site-ul si sa atragem vizitatorii. In functie de domeniul de activitate si de profilul site-ului, aceasta promovare se poate face in mai multe moduri.
Spre exemplu, daca o companie si-a publicat un site de prezentare pe web, este posibil ca acest lucru sa fie facut fie pentru a-si putea prezenta serviciile potentialilor sai clienti aflati la distanta, fie pentru a atrage acesti clienti. In cazul primei variante, firma respectiva si-ar putea face singura cunoscuta site-ul (prin intermediul cartilor de vizita, reclamelor TV, antetelor de pe tipizate…etc) caz in care site-ul este prezent online doar pentru a prezenta o oferta de servicii, si nu neaparat pentru a atrage clientii.
In cazul celei de-a doua variante, site-ul poate fi folosit pentru a “agata” noii potentiali clienti prin intermediul internetului. Astfel, el trebuie sa fie facut cunoscut catre toti potentialii clienti ai firmei.
In final … concurenta nu este la doar doua click-uri de mouse distanta. Prima impresie a vizitatorilor unui site are o pondere foarte mare in decizia de a deveni client al acestuia. O prezentare succinta, completa si obiectiva a produselor sau serviciilor oferite va atrage clientii. Calitatea descrierii produselor si serviciilor, cat si a imaginilor descriptive, este de asemenea un element important.