Site-ul tau are doar cateva momente sa capteze interesul vizitatorului. Ganditi-va la articolele citite, discursuri sau cartile incepute, in toate acestea prima impresie a fost factorul prin care s-a decis daca intereseaza sau nu sa se urmareasca firul povestiri, fie ea in scris pe hartie, pe internet sau sa se asculte. Intr-un continut de buna calitate, introducerea este mult mai importanta decat sfarsitul si determina cititorul sa investigheze subiectul si in final chiar sa si cumpere. Continutul trebuie sa fie indraznet, dar sa nu ofenseze o anumita categorie, trebuie sa fii in stare sa provoci si sa amuzi usor consumatorii, dar sa nu te lauzi sau sa faci in asa fel incat sa pari mai mare decat esti. Pagina principala, impreuna cu site-ul trebuie sa fie interesante, provocatoare, astfel incat sa fie memorabile ca in final sa primeasca recomandari de genul, “trebuie sa vezi asta; trebuie sa vizitezi site-ul asta”. Pentru a ajunge la aceste “performante” se pot lua in considerare urmatoarele: Cititi carti si publicatii relevante nisei, dupa care sumarizati cele citite si documentati ideile. Consultati-va cu alti oameni, chiar daca acestia nu au legatura cu domeniul dvs; oricine are idei si nu se stie cum din 2-3 idei vine solutia sau o idee noua de articol. Investiti in dezvoltarea personala, un proverb japonez spune “O sa stiu sa fac ceva bine; dupa creativitatea va veni de la sine...” Nimic nu se ia de bun, totul trebuie trecut prin gandirea personala si trebuie vazut daca are sau nu logica. Analizati pareri diferite, discutati idei pro sau contra. Un client nu ar trebui sa te angajeze sa fii de acord cu el, ar trebui sa te angajeze ca sa fii impartial, sa ii zici unde greseste si sa imbunatatesti afacerea. Creati povesti, inspirati-va din intamplarile amicilor cunoscutilor sau din jurul dvs. Toate aceste “sfaturi” plus multe alte trucuri, sunt folosite de echipa Iagency pentru a crea articole incantatoare pentru cititori in numele clientilor agentiei.