Cum sa stii totul despre afacerea ta?

aplicatie rezervari hotel aplicatie rezervari hotel

O aplicatie de rezervari hotel te ajuta sa ramai conectat la afacerea ta, oriunde te-ai afla, sa stii mersul, sa poti fi la curent cu activitatea angajatilor, sa poti primi facturile pe email si rapoartele grafice cu privire la vanzari, performanta sau gestiune. Solon H acopera toate nevoile si situatiile ce pot aparea intr-un complex hotelier, iti prezinta evolutia afacerii tale saptamanal, lunar, anual si o poti accesa oricand daca ai o conexiune la internet. Alege Multisoft, alege un partener de incredere in orice demers al tau pentru o evolutie favorabila a afacerii.


Activezi in domeniul Horeca? Trebuie sa citesti asta! Daca te ocupi de managerierea unui restaurant, cafeanea sau orice alta afacere Horeca ai nevoie de propriul sistem integrat de gestionare a afacerii. Sistemele de la Multisoft sunt complete, acopera toate nevoile atat angajatilor cat si managerului, contine interfete specializate, specifice activitatilor intalnite in cadrul unui complex hotelier sau al unui restaurant, cu livrare la domiciliu. Aceste solutii sunt complet automatizate si au un sistem avansat, prin care poti avea acces la toate activitatile, prin care poti manageria de la distanta si poti primi si trimite prin email facturi, documente si rapoarte.


Designul aplicatie Solon R se adapteaza special pentru fiecare local in parte, iar el va fi reprezentat grafic ca o harta a localului, pentru a usura munca ospatarilor in vederea preluarii comenzilor sau a plasarii produselor si notei de comanda. Este utilizat cu mare exceptie in baruri, cluburi, restaurante, dar si pentru acelea care lucreaza in regim delivery sau autoservire.


Cu Solon R aveti controlul asupra ospatarilor, stiti in orice moment cate comenzi a preluat fiecare ospatar si cati bani are incasati sau de incasat iar impreuna cu modulul SOLON.G aveti situatia exacta a stocurilor de marfa si materii prime si a necesarului de aprovizionat pentru urmatoarea perioada.