Cum schimbă generația Millennials organizarea de nunți

organizarea de nunți organizarea de nunți

Atragerea clienților ideali este o misiune dificilă pentru fiecare organizator de nunți. Conform experților internaționali în wedding planning citați de Wedding Business Magazine, domeniul organizării de nunți s-a schimbat foarte mult odată cu ajungerea la maturitate a generației Millennials. Conform specialiștilor aceștia vor o experiență bazată pe conexiune, rețele sociale și mai puțin bazată pe servicii și beneficii. Expertului în consultanță și corporate management, Tom Knighton consideră că ”experiența consumatorului este următorul domeniu competitiv. Este acela în care afacerile sunt pierdute sau câștigate”. Organizatorii de evenimente și nunți care își doresc să realizeze business-uri de succes trebuie să aibă în vedere și acest aspect. Munca unui wedding planner este concentrată pentru a le oferi clienților săi un eveniment emoționant de care să își amintească cu drag. Iată câteva sfaturi pentru a construi relații durabile cu clienții tăi și pentru a le oferi o experiență unică.

Prima impresie

Se spune că ai 7 secunde pentru a-ți forma o părere despre cineva după ce l-ai văzut prima dată. În acest timp trebuie să îți cucerești viitorii clienți. Încearcă să maximizezi impactul celor șapte secunde prin intermediul design-ului brand-ului tău și al mesajului încrezător pe care îl transmiți. Pentru a atrage atenția potențialilor tăi clienți trebuie să transmiți ceva care să îi facă să fie curioși în legătură cu tine și care să îi atragă să lucreze cu tine. Încă un aspect pe care trebuie să îl ai în vedre este că multe cupluri se documentează online înainte de a alege un anumit wedding planner. Un site atractiv și ușor de găsit va reprezenta cu siguranță un avantaj competitiv.

Prima întâlnire – ascultă-ți clienții

Următorul pas după ce ați făcut cunoștință cu potențialii clienți este să stabiliți o întâlnire. Aceasta este decisivă pentru succesul afacerii voastre. Vă va oferi șansa de a vă prezenta oferta și a avea o viziune de ansamblu asupra așteptărilor și nevoilor cuplului respectiv. Încearcă pe cât posibil să te simți confortabil și să transmiți un aer încrezător. Prezintă-le brandul tău și modul în care îi poți ajuta să aibă nunta pe care o visează. De asemenea, un sfat util este să îi oferi viitorului client șansa de a vorbi mai mult, decât să îți prezinți tu business-ul. Fiecare persoană își dorește să se simtă specială și importantă, iar clienții tăi nu fac excepție. Primul pas este să îți cunoști clientul, iar următorul să îl înțelegi și să privești lucrurile din punctul său de vedere. Pune întrebări relevante și încearcă să stabilești o conexiune prin intermediul conversației. Amintește-ți că nunțile sunt în general despre interacțiunea dintre oameni. Pentru generația Millennials, evenimentele speciale sunt concentrate în jurul conexiunii dintre invitați și mai puțin pe servicii și beneficii.

Discuția – Înțelege nevoile clienților

În această etapă este esențial să discutați despre program, stil și viziunea fiecăruia despre marele eveniment. Asigura-te că poți oferi un răspuns pentru fiecare întrebare pe care clienții tăi o vor avea. Planificarea unei nunți este o activitate de durată care necesită o comunicare bună cu clienții. Pentru a avea o relație armonioasă cu aceștia încearcă să îți prezinți oferta într-un mod cât mai atractiv, dar onest. Asigură-te că le explici clar viziunea ta și fiecare etapă a planului. În felul acesta vei ști dacă tu ești organizatorul de care au nevoie sau dacă ei sunt clienții potriviți pentru stilul tău. ”Pentru Millennials experiența este despre conexiune, atât online cât și offline. Credem că îți poți consolida afacerea prin a le oferi acel element care să facă din nunta lor ceva mai mult decât un eveniment brand-uit – fie că îi ajuți să creeze un hashtag amuzant pentru nuntă sau îi ajuți să găsească un designer care să le realizeze un filtru de Snapchat sau să creeze un video pentru prietenii care nu pot fi prezenți”, ne sfătuiesc Pauline Brooker și Clara Emanuel, directoare la Moderna Media Ltd. Cu cât viziunile și valorile voastre despre eveniment sunt mai similare, cu atât colaborarea voastră va fi un succes, iar clienții tăi vor fi mulțumiți.

Lucrul cu clientul – conexiune

Această etapă presupune organizarea efectivă a nunții. Fie că îți programezi întâlniri directe cu viitorii miri, fie că preferați să discutați la telefon, prin email sau Skype aceste discuții trebuie să fie naturale și confortabile pentru toți cei implicați. De asemenea, acesta este și momentul în care puteți discuta toate detaliile legate de buget și planificarea fiecărui moment. Nu în ultimul rând trebuie să ai în vedere că majoritatea cuplurilor își doresc să fie implicate în procesul de planificare și realizare a nunții, așa că asigură-te că au un rol în acesta. Tot în această etapă trebuie să îți consolidezi relația cu clienții tăi și să stabilești o conexiune cu ei. O strategie bună de client experience te va ajuta foarte mult. ”Multe mirese vor să aibă un wedding planner deoarece este cineva cu care pot vorbi despre nuntă și care le poate înțelege, așadar o parte din client experience este să le faci să simtă că au un prieten cu care pot discuta și se pot entuziasma”, spune Holly Poulter de la Revelry Events.

Ziua nunții – personalizare

Acesta este momentul mult așteptat în care îți dorești ca fiecare detaliu să fie conform planului. Relația cu clienții tăi nu trebuie să se încheie la finalul nunții. Pentru fiecare cuplu, nunta este un eveniment personal, iar munca ta este să te asiguri că le vei oferi o experiență personală și semnificativă pentru ei. Concentrează-te pe modul în care invitații se vor simți în ziua nunții și încearcă să creezi o atmosferă cât mai relaxată și mai plăcută pentru mire și mireasă. Mai mult, un organizator de nunți și evenimente poate folosi această zi pentru a stabili conexiuni utile. Pentru foarte mulți wedding planner actualii clienți sunt o sursă pentru viitori clienți. Nu uita că la majoritatea nunților participă cupluri care se vor căsători și care este posibil să aibă nevoie de serviciile tale. Ia în considerare construirea de relații cu membrii familiei sau cuplurile care participă la eveniment.

Dacă îți dorești să organizezi evenimente speciale memorabile și să îți dezvolți propriul business de succes în domeniu, la cursurile de Wedding planning vei învăța cum să creezi un concept, cum să integrezi cele mai noi tendințe, să lucrezi cu furnizorii și să înțelegi psihologia clienților tăi pentru a le oferi cele mai frumoase experiențe.

Informații de contact

Nume Companie

Creative Business Management

Persoana de contact

Liliana Catrinoiu

Telefon

0743183353

E-mail