Cum se creeaza un cadru de lucru in care angajatii obtin cele mai bune rezultate

Cum se creeaza un cadru de lucru in care angajatii obtin cele mai bune rezultate

Componenta a sistemului SIVECO Applications 2020 Project:Cloud, solutia informatica pentru Managementul Performantei Angajatilor (MPA) vine in ajutorul managerilor din orice companie, personalului din departamentul de Resurse Umane, precum si angajatilor din cadrul organizatiei.  Utilizand MPA pe platforma cloud, datele privind personalul companiei sunt gestionate la nivel central, putand fi accesate de toti utilizatorii autorizati cu ajutorul unui browser web.

Aplicatia genereaza o imagine clara a nivelului de pregatire a angajatilor si a modului in care competentele lor corespund cerintelor joburilor. Practic, sistemul acopera toate aspectele legate de managementul performantei salariatilor, incluzand proceduri automatizate, accesul la istoricul informatiilor, analize comparative sau statistice, generate la cererea utilizatorilor.

Sistemul da informatii obiective privind nivelul de implicare a salariatilor, modul in care acestia isi rezolva sarcinile de serviciu si in ce masura respecta termenele de indeplinire a sarcinilor. Mai mult, el asigura pastrarea intregului istoric informational on-line, pe care il pune la dispozitia utilizatorilor autorizati.

Datele sunt procesate in timp real, fundamentand analize precum evolutia performantei in timp, asignarea competentelor pe niveluri de competente si pozitii ocupate in cadrul organizatiei, structura fortei de munca si necesitatile de instruire.

Nu in ultimul rand, folosind suportul informatic asigurat de aplicatia MPA, se poate crea un sistem de examinare si evaluare a performantelor personalului.

Parte componenta a solutiei integrate SIVECO Applications 2020 Project:Cloud, aplicatia pentru Managementul Performantei Angajatilor poate colabora si cu alte aplicatii existente deja in mediul de lucru curent, pentru a simplifica procedurile birocratice si procesul de luare a deciziei.

Eficienta acestui sistem se bazeaza pe expertiza acumulata de SIVECO Romania in peste doua decenii de furnizare si implementare de proiecte informatice integrate pentru beneficiari din domenii foarte diferite de activitate.

„Capitalul uman reprezinta cel mai important avantaj competitiv al unei companii de succes. Angajatii bine instruiti, care isi cunosc atributiile si le indeplinesc cu profesionalism, contribuie la expansiunea afacerii. De aceea, am dezvoltat sistemul informatic de Management al Performantei Angajatilor, cu ajutorul caruia managerii creeaza un cadru de lucru potrivit competentelor angajatilor”, spune Stefanita Ghita, director dezvoltare SIVECO Applications 2020.

Informații de contact

Nume Companie

SIVECO Romania

Persoana de contact

Anca Crahmaliuc, Marketing & Communication Manager

Telefon

+ 40 (21) 302 33 00

E-mail