- Locuitorii capitalei acceseaza mai des site-urile companiilor de asigurari in procesul de informare cu privire la produsele disponibile.
- Produsele de asigurare moderne, adaptate la nevoile actuale ale clientilor si modul de comunicare eficient sunt elementele care definesc Gothaer Asigurari Reasigurari in randul publicului pe care îl vizeaza.
Un studiu realizat de compania de cercetare GfK Romania la solicitarea Gothaer Asigurari Reasigurari pe segmentul asiguratilor din marile orase ale tarii cu varste cuprinse intre 30 si 55 de ani, cu educatie medie si superioara si venituri de peste 1350 lei, arata ca respondentii cu educatie superioara sunt preponderent cei care contracteaza polite de asigurare facultative.
Totodata, studiul arata ca bucurestenii sunt cei care se informeaza mai mult din mediul online cu privire la asigurari, accesand site-urile companiilor. Rezultatele indica si faptul ca romanii cu studii superioare tind sa acceseze mai des site-uri care ofera comparatii de preturi si site-urile companiilor de asigurari pentru a se informa. De asemenea, ei sunt si cei care par a lua in calcul cel mai des consultanta unui broker de asigurare.
Studiul realizat de GfK Romania arata ca notorietatea brandului Gothaer a crescut semnificativ in ultimul an. Acesta se bucura de cea mai buna recunoastere in randul unui public format din cei chestionati cu varstele cuprinse intre 30 si 44 de ani, cu studii superioare.
Canalele TV (85%) si internetul (27%) sunt in topul surselor de informare care au dus la cresterea notorietatii companiei in Romania. Publicitatea de tip outdoor a avut si ea o contributie semnificativa (21%), in special in randul publicului din Bucuresti.
„Studiul pe care l-am realizat cu GfK ne-a aratat ca suntem perceputi de clientii si potentialii nostri clienti drept o companie moderna, care ofera produse adaptate nevoilor lor si care comunica printr-un limbaj usor de inteles. Aceste rezultate ne bucura foarte mult, pentru ca sunt in concordanta cu pozitionarea noastra, transmisa prin campaniile derulate si cu misiunea companiei noastre de asigurari in Romania: sa ne protejam cat mai bine clientii, oferindu-le produse de calitate pe care sa le înteleaga si servicii care sa le intreaca asteptarile”, a declarat Ilona Alexandru, Director Marketing si Comunicare, Gothaer Asigurari Reasigurari.
Un alt fapt relevat de studiul recent este ca mai mult de o treime dintre respondentii care cunosc brandul Gothaer declara ca aceasta este una dintre companiile pe care le iau in calcul cand aleg sa isi faca o asigurare. Acest lucru a fost relevat si de rezultatele financiare ale companiei in 2013, asiguratorul raportand o crestere de peste 75% a primelor brute subscrise si un numar dublu de clienti (peste 52.000) comparativ cu anul 2012.
„Rezultatele anului trecut ne arata ca 1 din 3 clienti din portofoliul nostru alege sa incheie mai mult de o polita de asigurare la Gothaer. Consideram acest fapt o performanta pentru o companie al carei nume exista in piata de profil de numai un an, demonstrandu-ne ca asiguratii nostri au incredere in serviciile si produsele Gothaer, fiind multumiti de interactiunea pe care o au cu noi pe tot parcursul colaborarii”, a completat Ilona Alexandru.
Studiul a fost realizat de GfK Romania pe un esantion de 500 de respondenti, metoda folosita fiind CAWI (Computer-assisted web interviewing).
***
Despre Gothaer Asigurari Reasigurari
Gothaer Asigurari Reasigurari isi propune sa fie prima optiune a clienţilor sai, avand standarde inalte in ceea ce priveste calitatea produselor si serviciilor oferite si bazandu-se totodată pe experienta vasta si pe sprijinul grupului Gothaer.
Gothaer este un asigurator in plina dezvoltare, cu peste 180 de angajati si un volum de prime brute subscrise de 66,72 milioane lei in 2013 si un jucator important pe piata de asigurari din Romania.
Produsele Gothaer sunt accesibile prin intermediul sediilor din Bucuresti si din alte orase mari din Romania, prin intermediul agentilor si brokerilor de asigurare autorizati, precum si online, pe www.gothaer.ro.
Grupul Gothaer, una din cele mai importante societati mutuale din Germania, detine 100% din pachetul de actiuni al societatii, sustinand astfel interesul sau serios si de lunga durata in Romania.
Despre GfK
Prezenta pe piata locala din 1992, GfK Romania este, de peste 12 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piata, cu o cifra de afaceri de 19,2 milioane euro in 2013. Activitatile GfK Romania sunt structurate in doua sectoare, Consumer Choices si Consumer Experiences.
GfK reprezinta sursa de incredere care ofera informatii relevante despre piata si despre consumatori si care ajuta companiile sa ia decizii inteligente. Peste 13.000 de experti in cercetarea de piata imbina pasiunea lor cu cei 80 de ani de experienta GfK in stiinta datelor. Aceasta permite GfK sa ofere insight-uri globale importante, imbinate cu expertiza locala, in peste 100 de tari. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare si abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transforma datele din studii in insight-uri actionabile, care sa permita clientilor sai sa-si imbunatateasca avantajul competitiv si sa imbogatească experientele si alegerile consumatorilor.
Pentru mai multe detalii, vizitati www.gfk.com/ro sau urmariti GfK pe Facebook: https://www.facebook.com/gfkromania.