Microsoft Dynamics 365 Marketing este un program ce foloseşte înregistrările persoanelor de contact pentru a reprezenta potenţialii clienţi şi pentru a permite agenţiilor de marketing să interacţioneze cu persoanele de contact prin intermediul iniţiativelor prin călătorii, evenimente şi pagini de destinaţie. Concret, când o persoană de contact remite o pagină de destinaţie, programul Dynamics 365 Marketing evaluează clienţii potenţiali printr-un important proces de calificare, transferând clienţii potenţiali de marketing către agenţii de vânzări pentru dezvoltarea ulterioară.
Concret, Dynamics 365 Marketing foloseşte persoanele de contact pentru a reprezenta persoane şi clienţii potenţiali pentru a reprezenta exprimările intereselor către aceste persoane. Fiind un sistem flexibil şi particularizabil, în fiecare companie se poate decide cum se pot utiliza înregistrările conţinute. Ceea ce înseamnă că unele organizații pot prefera sau au un proces axat pe vânzări implementat, se vor salva noii potenţiali clienţi drept înregistrările clienţilor potenţiali. Se va crea o înregistrare a persoanelor de contact pe baza clienţilor potenţiali, odată ce s-a efectuat o achiziţie sau s-a încheiat o relaţie de afaceri cu organizaţia.
Programul Dynamics 365 Marketing permite crearea segmentelor de clienţi potenţiali pe baza interogările în baza de date a clienţilor, care ulterior vor fi folosite pentru axarea călătoriilor clienţilor. Modul de construire a segmentului de clienţi potenţiali presupune:
· accesarea opţiunii Marketing, Clienţi, Segment, Nou, Şabloane Segment, Demografic, Să creăm segmentul dvsl
· deschiderea unui segment demografic nou;
· deschiderea listei verticale Adăugare sub Persoană de contact;
· selectare Adăugare entitate corelată;
· selectare client potenţial;
· deschiderea listei verticale Adăugare sub nouă entitate;
· selectare Adăugare rând;
· configurarea unei interogări pentru găsirea clienţilor potenţiali;
· adăugarea în continuare a clienţilor potenţiali;
· Salvare > Treceţi în modul direct.
Aceste tehnici şi aceşti pași trebuie implementaţi într-un mod cât se poate de particularizat de administratori şi de persoanele care au rolul de a particulariza sistemul pentru a îndeplini ceriţele organizaţiei.
Cele mai importante beneficii ale acestui program includ productivitatea angajaţilor, îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii, o mai mare performanta şi mai multe oportunităţi prin intermediul platformei business intelligence.
Combinând capabilităţile ERP şi CRM, Dynamics 365 ajuta la simplificarea fără efort a modului în care companiile comunică atât intern, cât şi cu clienţii şi potenţialii clienţi. Aşadar, cele mai importante beneficii generale ale programului sunt:
· uşurinţă în utilizare şi în implementare, gestionarea facilă şi plierea pe bugetul şi infrastructura companiei;
· integrarea completă cu produsele Microsoft, cu toată gama Office 365;
· un ciclu de vânzări redus, o mai mare cantitate de date despre clienţi oferită echipelor de vânzări;
· posibilitatea de personalizare, acest program oferind numeroase module şi instrumente de flux de lucru încorporate ce pot fi folosite pentru automatizarea sarcinilor între marketing, vânzări, servicii clienţi, servicii de teren şi de proiect;
· opţiuni de implementare şi niveluri diferite de preţuri;
· o experienţă mult îmbunătăţită a serviciului pentru clienți;
· o productivitate crescută a companiei;
· posibilitatea ca angajaţii să ia decizii rapide, bune şi informate;
· toate datele ERP, CRM, aplicaţii Office pe o singură platformă.