In perioada 15.05.2018 - 14.05.2019 S.C. PUBLIC CREATION S.R.L, implementeaza proiectul “ Resurse umane competitive in regiunea Sud-Est”.
Proiectul „Resurse umane competitive în regiunea Sud-Est”, cod POCU/227/3/8/118028 se implementează în cadrul Axei prioritare 3: Locuri de muncă pentru toţi, Obiectivul specific 3.8: Creşterea numarului de angajaţi care beneficiază de noi instrumente, metode, practici etc, de management al resurselor umane şi de condiţii de lucru îmbunătăţite în vederea adaptării activităţii la dinamica sectoarelor economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC/ domeniilor de specializare inteligentă conform SNCDI.
Cresterea nivelului de competenta manageriala si atitudine antreprenoriala in randul grupului tinta este un dezidrat pe care acest proiect isi propune sa il implineasca apeland la metode moderne de informare, instruire si formare: invatarea in mediul virtual – e-learning.
Grup tinta:
Grupul tinta al proiectului este constituit dintr-un total de 644 de persoane, apartinand urmatoarelor categorii:
- 420 de angajati cu contract individual de munca (cu norma intreaga sau cu timp partial), care asigura managementul strategic si care ocupa pozitii de management (manager general, director general, manager executiv, director executiv, director adjunct, manager de departament, manager de proiect, manager de linie, etc.);
- 84 de angajati cu contract individual de munca (cu norma intreaga sau cu timp partial), din departamentele de resurse umane;
- 140 de antreprenori care-si gestioneaza propriile afaceri.
In figura de mai jos este ilustrata legatura dintre e‑learning si mediile de învăţare.
Sursa: Ciprian Ciobanu – Invatarea in mediul virtual (link)
Prezentăm în continuare câteva dintre principalele motive pentru care învățarea online depășește situațiile tradiționale din sălile de clasă:
O concentrare mai mare pe ascultare și înțelegere
Situațiile în care toată învățarea se bazează pe ascultare fac cursantul să fie mult mai alert și să pună o importanță mai mare pe abilitățile de a înțelege limba, ducând la progrese mult mai rapide decât în sala de clasă tradițională.
O concentrare mai mare pe învățare
Factorii inhibitori sunt mai frecvenți într-un mediu pe care nu îl putem controla atât de detaliat ca propria casă și din această cauză pot apărea multe lucruri care să ne distragă atenția. O cameră liniștită, o pereche de căști și ceva de scris ne permit să ne concentrăm doar pe subiectul care ne interesează și anume pe învățarea de noi lucruri.
Mai multe materiale
Cu toate dispozitivele pe care le avem acum la îndemână găsim foarte multe resurse care să ne ajute în procesul de învățare și multe dintre ele pot fi modificate pentru propriile nevoi, asigurând versatilitatea necesară pentru a progresa mai repede.
O modalitate mai bună de a ține legătura cu studenții
Acesta este un element care a fost integrat în toate tipurile de învățare deoarece rețelele de socializare sunt o platformă excelentă pentru oamenii care au interese comune. În loc de a răspunde la nenumărate emailuri mereu avem la dispoziție forme digitale de comunicare eficientă și un mai bun suport.
Timp salvat
Acesta este probabil cel mai mare avantaj al mediului online. Indiferent în ce parte a globului ești, vei avea acces la toate posibilitățile dintr-un centru de educație dacă ai o conexiune de internet și aceasta face lucrurile comfortabile și convenabile atât pentru profesor cât și pentru cursant, ducând la o relație mai bună și prin urmare la un mediu de învățare mai productiv.
Accesibilitatea
Poate fi folosită orice locaţie dotată corespunzător cu conexiune la Internet iar utilizatorul poate hotărî singur, data şi ora la care se implică în activitatea de învăţare/comunicare;
Interactivitatea
Comunicarea dintre studenţi şi instructor poate fi relativ uşor integrată într-un mediu de învăţare online (web-based course environment) printr-un ‘forum’ – program de discuţii onlinesau prin facilităţi web 2.0. Interactivitaea creşte gradul de feedback, care, în anumite contexte / platforme de comunicare poate deveni multidirecţional;
Flexibilitatea
Conţinutul poate fi destul de uşor actualizat pentru a reflecta schimbările de interes ale profesorului sau studenţilor sau schimbările survenite în domeniulabordat;
Motivaţiapentru învățare
Crește prin faptul cănu implică un spaţiu formal, se asigură intimitate şi nu necesită formalizare; interacţiunea cu profesorul sau ceilallţi utilizatori este liberă; De asemenea comunicarea prin mijloace multimedia stimulează învăţarea multisenorială;
Reducerea unor costuri
Nu sunt necesare deplasările profesorilor sau cursanţilor şi nici întreruperea activităţii profesionale curente; sunt reduse cheltuielile legate de multiplicări de materiale, tipăriri, taxe poştale.
Date de contact:
Sediul proiectului: str. Sos. Brailei, nr. 6, municipiul Buzau, judetul Buzau.
Persoana de contact: Gandrabura Ghenadie – Manager de proiect
Adresa de mail - [email protected]
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să accesaţi site-ul: www.CRCMA.ro sau sa ne contactati telefonic la numarul 0238720757.
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României