Numărul de companii care folosesc E-mailul, Sms-ul, Vocea și Sondajele ca metode de promovare și comunicare, crește vertiginos în România.
În anul 2016 debutează pe piața IT din România o nouă companie denumită Net Doctrine. Cea din urmă, împreună cu partenerii săi externi din Italia, au adus pe piața românească un produs dinamic și inovativ dedicat comunicării și promovării online, și anume o platformă ce adună patru canale diferite într-o singuă interfață web: Email, Sms, Voce și Sondaje.
La sfârșitul anului 2016, în Iași, activau 800 de firme în domeniu IT şi Outsourcing, însă Net Doctrine a ales să se specializeze în dezvoltarea aplicațiilor și a programelor software dedicate comunicării și promovării online.
"Avem expertiza și resursele necesare pentru a realiza orice tip de aplicație software, însă am ales să ne specializăm în dezvoltarea aplicațiilor dedicate promovării și comunicării online, din dorința de a fi cei mai buni pe o anumită ramură a tehnologiei și de a ne diferenția de celelalte companii de IT. În soluțiile software dedicate marketingului, nu este vorba doar de programare și metodologii tehnice folosite, este vorba de inovație, creativitate și multă atenție îndreptată către utilizatorul final. Practic, platforma noastră este dedicată oamenilor de marketing, datorită ușurinței de utilizare și a posibilității de a gestiona multiple campanii de marketing cu un singur instrument online", menționează fondatorul platformei Gabriel Vlăsceanu.
Conform raportului celor de la The Radicati Group, Email Statistics Report, 2015-2019, o persoană primește, în medie, 126 e-mailuri pe zi. Motiv pentru care cei de la Net Doctrine au dezvoltat un serviciu dinamic și ușor de utilizat de către oamenii de marketing din România, pentru a putea crea un mesaj unic, relevant și ușor de remarcat din mulțimea de e-mailuri din Inbox.
Dacă în Email Marketing contează relevanța și design-ul mesajului transmis, în Sms Marketing contează obiectivitatea și modul în care transmiți informația în doar 160 caractere.
"Sms-ul este un instrument vital și poate aduce rezultate imediate (având o rată de deschidere de 82%), dacă este folosit așa cum trebuie. Dacă conținutul Sms-ului tău este inteligent, diferit și conține informații concise, cu siguranță vei câștiga atenția abonaților tăi", spune fondatorul platformei.
Noutatea majoră adusă de platforma dezvoltată de către echipa Net Doctrine este Marketingul Vocal.
"Pe piața românească Marketingul Vocal încă este o “necunoscută”. Acest instrument este mult mai eficient în anumite industrii, iar faptul că nu toate companiile aleg acest tip de promovare, poate constitui un avantaj pentru cei care îl folosesc. Practic, ce reprezintă această poșta vocală direcționată? O aplicație unde mesajele pre-înregistrate sunt direcționate prin intermediul apelurilor directe, cu posibilitatea destinatarului de a interacționa cu ajutorul tastelor. Se folosește în scopuri de marketing business-to-business personalizat și este mult mai eficient decât telemarketingul", ne transmite Gabriel Vlasceanu.
Ultimul canal, Sondaj-ul online, este dedicat comunicării, iar aplicația Net Doctrine ne pune la dispoziție un modul inovativ și cu o interfața user-friendly.
O companie care nu solicită un feedback de la clienții săi, nu va ști niciodată ce îi mulțumește sau nu pe aceștia. De aceea, cei de la Net Doctrine au văzut acest modul de Sondaje ca un must-have pentru ca platforma lor să fie una completă și utilă unui om de marketing.
Până în prezent, printre utilizatorii acestei platforme se regăsesc companii de renume din România, din diferite domenii de activitate și cu nevoi specifice pe care Net Doctrine știe cum să le acopere.
Nici în anul ce urmează nu vor sta departe de cele mai tari soluții de promovare de pe piață și vor veni cu noi module în cadrul platformei online. Asteptați-vă, așadar, la provocări-surpriză din partea echipei Net Doctrine.