În data de 27 Septembrie, comunitatea de Marketing Online din România se adună la Hotel Cișmigiu pentru a afla despre trendurile emergente în Marketing-ul Online, a împărți cunoștințe și crea noi legături de business.
A mai rămas puțin peste o săptămână până la DigiCon ‘19, conferința dedicată exclusiv promovării online, antreprenoriatului și tehnologiei, ce va explora în detaliu subiecte precum Strategiile moderne de Marketing & Lead Generation, Tehnologiile disruptive, Social Media Marketing sau Influencer Marketing.
Pe parcursul unei zile plină de informație și oportunități de networking, speakerii - recunoscuți ca și lideri în domeniile specifice - îți vor ghida pașii prin secretele advertisingului modern, te vor ajuta să aplici tehnologia în afacerea ta și vor ajuta la identificarea unor oportunități de creștere accelerată a business-ului.
“Ne bucurăm mult să avem șansa de a organiza un eveniment atât de important pentru industria de Marketing din România. Va fi o zi cu adevărat specială, întrucât informația împărțită va putea fi aplicată nu numai în contextul B2B, ci și B2C. Așteptăm participanți din echipele de management & marketing atât ale firmelor cu renume internațional, cât și din cadrul start-up-urilor sau magazinelor online cu reputație, iar pentru că biletele nu pot fi cumpărate, competiția pe locuri este mare. Suntem foarte nerăbdători să ne întâlnim pe 27 Septembrie, și credem că va fi un eveniment cu adevărat unic în România” - Andrei Tiu, CEO Marketiu și organizator DigiCon ‘19.
Pentru a aplica pentru biletul tău gratuit, vizitează https://digicon-marketing.com/tickets.
Despre subiectele DigiCon ‘19:
Growth Hacking este o strategie ce încă nu se bucură de atât de multă popularitate în România, însă cu care organizatorii sunt familiarizați mai ales prin prisma biroului Marketiu din UK, astfel că nu putea lipsi ca subiect din cadrul conferinței.
De dezvoltarea subiectului se va ocupa Dana Mustățea, Growth Hacking Manager la UiPath - una dintre firmele cu cea mai rapidă creștere în România. În cadrul echipei UiPath, Dana este responsabilă de dezvoltarea ramurii online B2B a companiei prin managementul proiectelor de review pe diverse platforme. Dana are peste 5 ani experiență în coordonarea operațiunilor de digital marketing în cadrul start-up-urilor big data atât în România, cât și în UK. Ea va prezenta procesul de construire a reputației online a unei afaceri, prin automatizarea review-urilor B2B, obținerea de testimoniale și folosirea lor în scopul retenției clienților și creșterii brandului.
Despre integrarea noilor tehnologii în strategiile moderne de marketing, despre trendurile emergente și oportunitățile de care brandurile pot profita pentru a-și accelera creșterea în contextul actual al pieței va vorbi pe larg chiar Andrei Tiu, fondatorul agenției de digital marketing Marketiu, ce organizează conferința. Cu o experiență internațională de peste 10 ani în industrie, Andrei este un ambasador al monetizării eforturilor de marketing, al adoptării noilor tehnologii și al growth hacking.
Tot despre oportunitățile pe care tehnologiile moderne le deschid afacerilor în scopul inovării proceselor de Marketing va discuta și Vlad Andriescu, redactor șef al start-up.ro. Pentru că Vlad urmărește ecosistemul start-up-urilor românești și contribuie la relația dintre antreprenorii și investitorii români, tot el va fi responsabil și de explorarea unora dintre trendurile identificate printre noile start-up-uri românești, alături de un număr de lideri business prezenți în cadrul conferinței.
Cum blockchain este un cuvânt ce apare tot mai des în contextul actual de piață, organizatorii DigiCon au ales să abordeze și acest subiect cu ajutorul lui Ștefan Gergely - el este fondatorul Aurus.io, companie ce dezvoltă o criptomonedă cu valoare susținută în întregime prin depozite fizice de aur. În plus, Ștefan este partener în Under Development Office - una din primele companii de software din Europa care oferă soluții de business folosind tehnologia blockchain. În cadrul DigiCon, Ștefan va vorbi despre tehnologii disruptive și cum pot influența ele industria de Marketing & Advertising în viitorul apropiat.
De explorarea oportunităților pe care Influencer Marketing le deschide afacerilor moderne și construirea unor comunități puternice va fi responsabilă Laura Mușuroaea. Ea este unul dintre cei mai renumiți beauty vloggers din România, fiind printre primii care au văzut oportunitățile deschise de video, Youtube și Instagram în perioada 2013-2014. Încă de atunci, ea ajută brandurile să profite de noile trenduri pentru a câștiga expunere și a construi comunități în Social Media. Tot de la Laura publicul va afla și ce platforme sunt în trend acum, dar și cum pot fi ele folosite pentru a amplifica creșterea brandului.
Alaturi de speakerii de mai sus, urmeaza a mai fi anuntate doua nume importante din industrie pana in ziua conferintei.
Acesta este un eveniment exclusiv, iar pentru a respecta promisiunea de a aduce valoare și
de a prezenta informații de înaltă calitate nealterate participanților, costul biletelor este
acoperit de agenția de Digital Marketing Marketiu și de partenerii acesteia. Astfel, se elimina
dependența financiară existentă în contextul general al organizării de conferințe și se
menține accentul pe calitatea înaltă a conținutului, cât și practicalitatea informațiilor oferite.
Pe parcursul zilei, participanții vor avea nu numai numeroase oportunități de învățare și knowledge-sharing, dar și oportunități de networking și de legare de noi relații de business. Partenerii Photosetup vor ajuta la imortalizarea momentelor cheie video și live streaming-ul online al anumitor evenimente din cadrul conferinței, în timp ce clubul Mojo va găzdui afterparty-ul alături de Marketiu și Liliac Wines, unde participanții sunt invitați să socializeze mai departe și să dezbată subiectele și informațiile discutate în cadrul conferinței într-un mediu relaxat, cu influențe British.
Partenerii conferinței sunt Photosetup (Servicii Foto/Video), Liliac Wines, Gregory’s, Patiseria Tineretului, Inkad, Start-up.ro și Jurnalul de Afaceri, alături de organizatori (Marketiu). Partener special pentru Afterparty va fi clubul Mojo, care luna aceasta aniversează și 10 ani de la înființare.