Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute

Campanie v8 și Kaufland_vizual Vizual_Dragostea trece prin portofel

Până să ajungă în stomac, dragostea trece inevitabil prin portofel. Realist vorbind, baza relațiilor din 2022 sunt banii. De aici apar toate certurile, tensiunile sau împăcările în orice cuplu. Și nu e nimic surprinzător că cele mai multe certuri au loc în supermaketuri. Raioanele de snacksuri sau cele de lactate aud zilnic multe discuții în contradictoriu. Aici se întâlnesc cele două tipologii de oameni – cei chibzuiți vs. cei cu mână largă. Și ies scântei! 


Dar cum ar fi să îți alegi partenerul sau partenera în funcție de chimia din portofel sau în funcție de compatibilitatea la cumpărături? Asta a fost întrebarea la care v8 și Kaufland au încercat să răspundă în primul reality dating show, în care participanții își aleg jumătatea în funcție de ceea ce fiecare pune în coșul de cumpărături, nu în funcție de aspect. Brieful avea un task simplu: cum poziționăm Kaufland ca pe un retailer cu prețuri mici, într-un mod mai aparte? 


https://www.youtube.com/watch?v=xpecbyf1VH4&t=1s



„Neînțelegerile de ordin financiar sunt adesea întâlnite în cupluri. Challenge-ul a fost să demonstrăm că există o cale de a începe o relație cu dreptul, printr-un mod inedit al partenerilor de a se cunoaște unul pe celălalt, dincolo de aspectul fizic. Alegerile și felul cum ne gestionăm bugetul la cumpărături spun multe despre personalitatea noastră. Iar la Kaufland, prețurile sunt atât de avantajoase, încât sesiunile de cumpărături nu mai devin factori generatori de tensiuni sau contradicții”, a declarat Alina Golopența, Director Marketing, Kaufland România și Republica Moldova.


„Dragostea Trece Prin Portofel aduce pe scena contentului de digital românesc un nou format de entertainment încă neexplorat de niciun brand autohton. Iar cu asta spun tot. Când faci ceva pentru prima oară, ușor nu are cum să fie. La un reality-show, multe se întâmplă din mers, poate prea multe. Și când protagoniștii show-ului sunt oameni reali, atunci viața tuturor devine cu adevărat complicată. Când faci totul live, nu există scripturi. Nu există actori care să învețe ce au de spus. Totul e improvizație. Așa că ai nevoie de curaj să faci un reality show, iar Kaufland e unul dintre cele mai curajoase branduri de pe piață [insert inimioară]",a spus Adina Stănescu, Creative Director v8.


v8 și Kaufland și-au propus astfel să le demonstreze oamenilor că produsele din coșurile lor vorbesc pentru ei și le exprimă personalitatea, lansând primul reality dating show numit „Dragostea trece prin portofel”.  Pe parcursul celor 4 episoade din primul sezon, cele 5 fete și cei 5 băieți au fost separați de un zid și nu s-au văzut niciodată, până au fost eliminați sau până au ajuns în marea finală. Ei s-au luptat probă după probă să câștige marele premiu: Dragostea!...și o sumă considerabilă de 5.000 de euro, pe care să o cheltuiască împreună. 


Încadrându-se într-un buget prestabilit, aceștia au avut de făcut cumpărături pe diverse teme: „Cunoaște-mă după cărucior”, „Picnic romantic”, „Insulă pustie” și „Meniul de nuntă”. În funcție de alegerile de la cumpărături și de notele primite de la ceilalți concurenți, în fiecare episod au părăsit competiția un băiat și o fată. 


https://www.youtube.com/watch?v=yzJzsQSlCno&t=189s


„Show-ul online poate fi urmărit exclusiv pe canalul de YouTube Kaufland România. 

Amplificarea lui a fost făcută ulterior în toate mediile de social media: TikTok, Instagram, Facebook, dar și prin intermediul streamerului de Twitch Zlăvog, care a făcut live react la trei episoade, apoi a postat rezumatul streamului pe Youtube“, a menționatAndreea Siran, Senior Copywriter v8.


https://www.youtube.com/watch?v=Yp_R0zzzXB0


Astfel, Kaufland a lansat un fenomen cultural prin care le demonstrează oamenilor că produsele din coșurile lor vorbesc pentru ei și le exprimă personalitatea. 


Echipa v8

Adina Stănescu – Creative Director

Andreea Siran – Senior Copywriter

Laura Fluture – Senior Art Director

Alexandra Coancă – Account Manager

Paul Traian Crăciunescu – Copywriter

Adriana Paulică – Art Director

Rareș Boghiu – Art Director

Corina Angearu – Client Service Director

Ionuț Andrei – GM & Strategy Director

Andrei Dragu – Chief Operations Officer


Echipa Kaufland

Alina Roxana Golopența – Marketing Director

Silviu Buidan - Head of Digital Marketing

Iustin-Răzvan Moței - Social & Online Marketing Specialist

Valeria Romanciuc - Social Media Marketing Specialist

Cosmin Ezaru – Creative Marketing Director


Producție

Saga Film


Editare & Montaj 

Frames 


Regizor

Nicolae Constantin Tănasă


AV Producer 

Liviu Isop


Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”.  Printre clienții v8 s-au numărat, din 2013 până în prezent, Kaufland, Sensiblu, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.