Bucuresti, 25 noiembrie 2013. Campania Early Black Friday, desfasurata pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vanzari de peste 1.250.000 euro. Cu peste 12.000 de produse vandute, QuickMobile a depasit cu mult previziunile facute pentru campania din acest an, atat din punct de vedere al volumului de vanzare, cat si din punct de vedere al vizitatorilor.
Expert in zona de mobile – tot ce inseamna telefonie mobila si tablete, dar si accesorii necesare pentru aceste produse -, QuickMobile a pregatit in acest an reduceri de peste 50% pentru produsele comercializate atat pe platforma online, cat si in cele 34 de showroom-uri din toata tara. Astfel, iubitorii de smartphone-uri, tablete si accesorii au reusit sa-si achizitioneze produsele dorite la preturi extrem de avantajoase, epuizand stocurile alocate pentru campania Early Black Friday in timp record.
”Anul acesta am observat un interes tot mai crescut al clientilor pentru zona de accesorii pentru telefoane mobile, tablete si laptopuri. Dincolo de aspectul atractiv si unic pe care acestea il confera gadget-urilor, romanii au inteles cat de utila poate fi o husa sau o folie de protectie de calitate. Cel mai bine s-au vandut produsele marca Celly si Cellularline, care acopera o paleta mai larga de nevoi – de la huse si folii de protectie pana la adaptoare si cabluri de date. Pentru 29 noiembrie am pregatit surprize si mai mari pentru utilizatorii nostri, cu reduceri substantiale.”, declara Tudor Tiboc, CEO QuickMobile.
O noua campanie de Black Friday – 29 noiembrie
Pe 29 noiembrie, incepand cu ora 09.00, QuickMobile a pregatit o noua campanie Black Friday, cu reduceri si mai mari pentru telefoane mobile, tablete si accesorii, de pana la 99%. In acest sens, compania se pregateste cu reaprovizionarea stocurilor, pentru ca toti clientii sa-si poata achizitiona produsele mult dorite.