Electrolux Design Lab 2014 cauta idei pentru crearea unor locuinte „sanatoase”

Electrolux Design Lab 2014 cauta idei pentru crearea unor locuinte „sanatoase”

Binecunoscuta competitie de design desfasurata la nivel mondial, care anul acesta a primit peste 1700 de inscrieri din peste 60 de tari, isi lanseaza tema pentru anul 2014. La cea de-a doisprezecea editie, Electrolux Design Lab abordeaza, prin tema “Locuinte sanatoase”, („Healthy homes”) problemele care tin de sanatatea si sustenabilitatea unei locuinte.

Electrolux Design Lab 2014 invita studentii la design din intreaga lume sa concureze pentru un stagiu de practica platit, de sase luni, si pentru un premiu de 5.000 de euro, prin propunerea unor proiecte inovatoare de design pentru locuintele viitorului. Competitia din 2014: “Locuinte sanatoase”, ridica intrebarea: cum putem sa ne bucuram in viitor de un mediu sanatos, cum sa traim intr-o atmosfera placuta si cum sa avem grija de noi insine si de cei din jurul nostru intr-un mod care este creativ, sustenabil si fara efort?

"Locuintele devin cu atat mai importante cu cat provocarile din mediul urban cresc si, prin urmare, ne dorim sa ne transformam casele intr-un spatiu de relaxare si de liniste. Design Lab este o initiativa prin care Electrolux dezvolta o cultura a inovatiei. In 2014 asteptam cu nerabdare sa primim idei creative pentru tema: “Locuinte sanatoase”, pentru a ajuta la modelarea viitorului oamenilor si a vietii de zi cu zi intr-o directie pozitiva si pentru a propune proiecte care sa preconizeaze un stil de viata sanatos si sustenabil", explica Stefano Marzano Chief Design Officer la Electrolux.

In competitie sunt asteptate idei pentru produse, accesorii, consumabile si servicii din trei domenii de interes: Delectare culinara („Culinary enjoyment”), Ingrijirea tesaturilor („Fabric care”) si Purificarea aerului („Air Purification”). Inscrierea in concurs este simpla: participantii trebuie sa trimita o descriere a proiectului, o schita care sa ilustreze ideea, precum si o prezentare a beneficiilor pentru consumatori. Concursul se deschide pentru inscrieri pe 1 martie 2014, iar termenul-limita pentru depunere este 6 aprilie 2014. Mai multe detalii despre concurs si o descriere pe scurt pot fi gasite pe site-ul Design Lab.

Concursul online care aduce o recunoastere la nivel mondial

Cele mai bune lucrari sunt publicate pe site-ul Design Lab si pot fi promovate in social media, oferind astfel studentilor posibilitatea de a atinge o recunoastere globala. Intrucat concursul este desfasurat pe etape, le permite studentilor o implicare continua. Studentii isi vor dezvolta si imbunatati conceptele pe intreg parcursul competitiei, vor posta si impartasi noi idei, vor scrie si dezvolta un blog personal si vor primi de asemenea feedback de la expertii Electrolux. Castigatorul concursului va fi ales de catre un juriu format din profesionisti de renume mondial.

Premii si oportunitati

Electrolux Design Lab ofera tinerilor designeri talentati o platforma pentru a-si prezenta portofoliul de lucrari in intreaga lume. De-a lungul timpului, competitia a fost o rampa de lansare ce i-a condus pe multi dintre concurenti direct catre locuri de munca si oportunitati de afaceri in design. Jumatate dintre castigatorii din anii anteriori au continuat sa lucreze pentru Electrolux dupa perioada de stagiu. Premiul intai al concursului este un internship platit, de sase luni, la un centru de design global Electrolux si 5000 de euro. Vor fi acordate si premiul al doilea, in valoare de 3.000 de euro si premiul al treilea, in valoare de 2.000 de euro. Favoritul publicului, ales prin vot online, va fi premiat cu 1.000 de euro.

 

Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati: [email protected]

Afla mai multe despre Design Lab utilizand canalele social media Electrolux:

Design Lab web site:electroluxdesignlab.com

Electrolux Facebook page: facebook.com/ElectroluxAppliances

Twitter: twitter.com/Electrolux

Flickr: flickr.com/photos/electrolux-design-lab

Pinterest: pinterest.com/electrolux

Instagram: Instagram.com/electrolux

***

Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor de uz casnic si profesionale, cu vanzari anuale de peste 40 milioane de produse, catre clienti din peste 150 de tari. Compania se concentreaza pe dezvoltarea de produse inovatoare, gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorilor casnici si profesionali. Gamele Electrolux includ frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragaze, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici, precum aspiratoare, comercializate sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Eureka si Frigidaire.

In 2012, Electrolux a inregistrat vanzari de circa 110 miliarde de coroane suedeze, avand peste 59.000 de angajati. Pentru informatii suplimentare despre Grupul Electrolux, accesati www.electrolux.com/press si www.electrolux.com/news.