Electrolux a atins pragul de 10 milioane de aspiratoare Ergorapido produse si vandute. De la lansarea sa in 2004, Ergorapido a fost vandut pe toate continentele, in peste 70 de tari, de la Argentina la Yemen, avand cea mai mare vizibilitate din lume in randul aspiratoarelor cu acumulatori.
Cea mai mare piata de desfacere pentru Ergorapido este SUA, urmata de Japonia si Franta. Cele doua piete-cheie, SUA si Japonia, pot fi folosite pentru a reprezenta grafic volumul de aspiratoare Electrolux Ergorapido produs: daca sunt puse 10 milioane de Ergorapido pe orizontala, intr-o linie, se atinge distanta de la New York la Tokio.
„Succesul inregistrat de Ergorapido reflecta aprecierea pe care consumatorii o au fata de produsele noastre”, a declarat Carmen Georgescu, Manager Marketing si Comunicare al Electrolux Romania. „Ergorapido a fost dezvoltat in urma intelegerii obiceiurilor de curatare si a nevoilor consumatorilor. Studiile noastre au aratat ca utilizatorii din intreaga lume prefera aspiratoarele puternice, fara fir, pentru o curatare instanta, dar si aspiratoarele cu un design special, care sa permita depozitarea in orice spatiu”, a adaugat Carmen Georgescu.
In prezent, Ergorapido a ajuns la cea de-a treia generatie de aspiratoare si insumeaza 45 de modele vandute de-a lungul anilor. Fiecare noua generatie Ergorapido a pastrat functionalitatea de baza 2-in-1, insa a adus imbunatatiri semnificative la nivelul manevrabilitatii si al performantei de curatare, prin noua tehnologie dezvoltata pentru baterie. De asemenea, au fost introduse tehnologia de curatare BrushRollClean™, noi lumini pe duza si sistemul de sustinere independent.
Inca de la aparitia sa, Electrolux Ergorapido a fost apreciat nu doar de consumatori ci si de juriile competitiilor de design, castigand numeroase premii:
• Red dot: 2005, 2008, 2014
• Plus X: 2011, 2012, 2014
• iF Design Award: 2005, 2008, 2014
• Design S award: 2006
• Good Design Award (Japonia): 2007
***
Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor de uz casnic, care au dezvoltate cu ajutorul utilizatorilor profesionisti si gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorului. Compania ofera solutii inovatoare, proiectate cu grija, atat pentru uzul casnic, cat si pentru cel profesional - produse precum frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragaze, aspiratoare, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici. Sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire si Electrolux Grand Cuisine, Grupul vinde in fiecare an mai mult de 50 de milioane de produse clientilor din peste 150 de piete. In 2013 Electrolux a inregistrat vanzari de circa 12.6 miliarde de euro, avand 61.000 de angajati.
Pentru informatii suplimentare despre Grupul Electrolux, accesati http://group.electrolux.com.