Agentia de marketing interactiv si digital Syscom Digital a castigat anul acesta doua premii la Mobifest Awards Romania 2016. Pentru campania L’Oréal #FelineLook, agentia a obtinut locul al treilea la sectiunea Best Mobile Websites, in timp ce Vensys - solutia profesionala de plata prin SMS pentru automatele de bauturi, conceputa si realizata exclusiv de catre Syscom Digital - , a adus inca un premiu in portofoliul agentiei, la sectiunea de Proiecte Speciale.
Mobisite-ul www.feline.lorealparis.ro reprezinta componenta mobila a platformei digitale realizate pentru lansarea mascara Feline de catre L’Oreal Romania si a adus peste 60% din consumatorii angajati overall in activare. Campania, derulata in perioada 15 februarie – 13 martie a.c. sub hashtagul #FelineLook, cu un copywriting special si cu aportul a 4 vedete, a avut un mecanism simplu si interactiv, constand intr-un quiz prin intermediul caruia consumatoarele s-au descoperit intr-o anumita tipologie de felina din cele 4 identificate in „jungla autentic urbana”.
Felina Fashion nu se duce la petreceri; petrecerile incep unde merge ea! In timp ce felina Business, reprezentata de catre Malvina Cservenschi, este stapana pe sine, convinge prin fapte si intelege din priviri, miscarile felinei Dive intrerup conversatii si absorb priviri, emanand feminitate la fiecare pas. Nu in cele din urma, pe felina Urbana, personificata de Dana Rogoz, o poti observa oricand pregatita pentru promenade si vizite de capitale, inarmata cu aparatul foto si trusa de machiaj nelipsita. Alina Ceusan si Diana Dumitrescu completeaza tabloul felinelor din activarea L’Oreal Romania.
Inscriindu-se in campanie, utilizatoarele aveau posibilitatea sa castige mai multe premii constand in seturi de produse L’Oreal Paris, personalizate pentru fiecare din cele 4 tipuri de felina. Dincolo de promotie, site-ul in sine ofera utilizatoarelor un design atractiv, navigabilitate facila si o experienta user-friendly, marcata prin tutoriale video si trips&tricks.
Vensys© este o solutie mobila alternativa ideala pentru plata cu cash la automatele de bauturi si snack-uri. Solutia tehnica proiectata, produsa si dezvoltata 100% in Romania de catre Syscom Digital i-a adus agentiei locul al treilea la sectiunea „Proiecte Speciale”. Solutia cu care agentia se mandreste este una de tip „plug&play” si poate fi implementata imediat in orice automat care vinde bauturi sau snack-uri pentru a oferi consumatorilor posbilitatea de plata prin SMS in mai putin de o secunda de la trimiterea mesajului.
Astfel, pentru a face o demonstratie, la Mobifest 2016 cafeaua a fost la numai un SMS distanta si la indemana tuturor participantilor, care nu au trebuit decat sa trimita un SMS (cu tarif normal, de data aceasta) din orice retea si sa aleaga apoi de pe ecranul digital bautura dorita din vendomatul Nescafe Alegria, pus la dispozitie prin amabilitatea Nestle Romania.
Dincolo de premiile castigate pentru cele doua proiecte, Syscom Digital a surprins audienta Mobifest si prin alte activari neconventionale.
„Anul acesta ne-am propus sa marcam dezvoltarea noastra pe o noua nisa, deruland la Mobifest o serie de actiuni speciale si memorabile. Pe de o parte, pentru ca portofoliul proiectelor noastre digitale <out of the box>, multe dintre ele reprezentand premiere absolute pentru Romania, se extinde cu fiecare an. Pe de alta parte, pentru ca inca de la sfarsitul anului trecut am creat o divizie noua care se ocupa de crearea, dezvoltarea si implementarea de proiecte speciale ce utilizeaza device-uri digitale de toate formele si dimensiunile. Deja lucram intens la integrarea mobile-ului cu toate aceste forme noi de interactiune Out-of-home, pentru ca trendul este mai mult decat evident. Toate canelele migreaza spre, sau urmeaza sa integreze si mobile.”, a declarat Maia Novolan, director general Syscom Digital.
„Twinificarea digitala”, asa a fost supranumita la eveniment activarea lansata de Syscom Digital. „Be the digital twin!” a avut ca punct de plecare un touch-totem cu camera prin care participantii „s-au infratit” cu Cristi Manafu, gazda evenimentului organizat de Evensys. Pozele generate au fost share-uite pe Facebook, demonstrandu-ne inca o data cat de facila este noua tehnologie pentru a crea content si a angaja consumatorii.
Plecand tot de la un totem profesional dezvoltat cu mai multe feature-uri, Syscom Digital a oferit la Mobifest 2016 momente haioase prin intermediul uneia dintre cele mai populare aplicatii mobile care folosesc algoritmi de detectie faciala pentru augmentarea selfie-urilor cu efecte 3D in timp real. Participantii si-au putut realiza in mediul digital cele mai trasnite fotografii, pe care ulterior le puteau genera si in offline, fotografiile reale fiind gata de pus in rama acasa sau la birou.
„Ne dorim sa ajungem un nume de referinta in digital consumer experience, pentru proiecte de engagement speciale si inovatoare pe care sa le implementam in offline, fie ca vorbim de in-store sau evenimente. Beneficiind de experienta existenta in mobile si online, vom putea oferi solutii complete care sa creeze pentru consumator un digital journey memorabil, fie ca il transpunem din online in offline, fie ca il transpunem din offline in online, asa cum am demonstrat si la Mobifest.”, completeaza Maia Novolan.