În data de 28 noiembrie 2022, ora 18:00, CV Expert Contabil organizează evenimentul online „Modificări fiscale 2023. Business Tips”, un webinar despre cele mai semnificative modificări fiscale, care vor intra în vigoare de la 1 ianuarie 2023.
Anul acesta, OG 16/2022 a adus modificări legislative importante pentru microîntreprinderi, dar și alte categorii de persoane juridice din sectorul public sau privat. Unele dintre cele mai importante modificări sunt cele din sfera de aplicare a impozitului pe venituri.
Webinarul va ajuta antreprenorii să aleagă cele mai bune soluții pentru business-ul lor în urma modificărilor semnificative asupra noului regim fiscal. Vor găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări precum (și nu numai):
- Mă avantajează impozitul pe venit sau impozitul pe profit?
- Deține compania cod CAEN care obligă la impozitul pe profit? Ce alternative am?
- Sunt acționar minoritar în mai mult de 3 companii. Care sunt consecințele?
- Compania mea a realizat venituri mai mari de 500k de euro în 2022. Ce trebuie să știu?
- Pot retrage dividendele în 2022 înainte de mărirea cotei de impozitare? Care este varianta optimă?
Acest eveniment este dedicat antreprenorilor sau managerilor din departamentele financiare. Webinarul facilitează o mai bună înțelegere a noului regim fiscal, având posibilitatea de a discuta aplicat în funcție de nevoile participanților și a business-ului lor.
Speaker în cadrul evenimentului va fi Cristina Vintilă, expert contabil, consultant financiar și fondatoare a grupului CV Expert Contabil. Cristina lucrează în domeniul contabil de peste 12 ani, reușind să dezvolte grupul de companii CV Expert Contabil în urmă cu 8 ani. Experimentată în toate aspectele legate de formarea, operarea, finanțarea și managementul afacerilor, a gestionat peste 500 de proiecte ale clienților, inclusiv pe specializarea Audit & Management financiar.
Taxa de participare la eveniment: 26.05 eur + TVA (16.11.2022 - 27.11.2022).
Detalii despre înscriere se găsesc prin accesarea paginii de Facebook - CV Expert Contabil.