Agentia bucuresteana full service a raportat pentru anul in curs crestere pe toate planurile, iar serviciile de BTL sunt o componenta importanta a acestei tendinte.
Conform reprezentantilor Godmother, pentru finalul de 2012 cererile pentru evenimente corporate au crescut cu peste 25% marea lor majoritate avand drept obiectiv fidelizarea fie ca este vorba de evenimente externe sau interne ale companiilor.
“Cea mai frecventa cerere pe care o primim cand este vorba de evenimente este sa fie interactive – lucru care ne bucura deoarece este in perfecta sinergie cu felul in care vedem noi abordarea unui astfel de moment. Un eveniment reusit, din perspectiva noastra, trebuie sa aiba 3 componente: un concept construit in legatura cu un atribut al companiei, implicarea fiecarui participant care devine astfel o parte integranta din poveste si relaxare – pentru ca fiecare participant sa se poata bucura de atmosfera si de momentele pregatite, inclusive gazdele ” a declarat Valentin Vacarus, Managing Director Godmother
In ce priveste tipurile de evenimente, conform reprezentantilor agentiei 2012 a vazut o aplecare mai mare a companiilor pe zona de training-uri (o componenta cu o crestere puternica), targuri si expozitii fara a uita insa de evenimentele cu traditie precum conferintele si lansarile de produse sau servicii, caravane, aniversarile de companie sau petrecerile de final de an.
“In aceasta perioada, de exemplu, unul dintre cei mai vechi clienti ai nostri pe partea de ATL pregateste una dintre cele mai inportante conferinte ale anului iar Godmother este agentia care organizeaza acest eveniment. Ne bucuram cand expertiza noastra din advertising este un bun girant pentru activitatea echipei de BTL, cu siguranta una dintre cele mai bune din piata” a adaugat Valentin Vacarus
Pentru finalul anului, Godmother estimeaza ca principalul vector de crestere pentru serviciile BTL va fi reprezentat de petrecerile de final de an, in care se va miza in continuare anul acesta pe implementarea unui concept reprezentativ pentru companie care sa creeze un cadru interactiv pentru participanti, devenind astfel un element din puzzle-ul de comunicare cu stakeholderii.
“Din perspectiva bugetelor, tendinta este clar inspre realizarea de evenimente fara extravagante si excese, insa inca se aloca procente semnificative din bugetul de marketing pentru evenimente. Acest lucru este reflectat si de cererile pe care le primim – desi inca se mai organizeaza si evenimente cu bugete de 200.000 Euro, focusul in piata este pe evenimente memorabile cu bugete mult mai reduse” a adaugat Valentin Vacarus
***
Despre Godmother
Godmother este o agentie de comunicare full service infiintata in 1997 sub numele de Speed Promotion ca un mic butic de creatie si productie cu sloganul “You brief, we deliver”.
Din 2004 a devenit agentie de publicitate full service independent, iar in 2008 a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia s-a pozitionat pe piata sub numele de Godmother si sloganul “Professional Hocus-Pocus”. Momentul rebrandingului a coincis si cu o concentrare mai mare pe specializarea pe competente a membrilor echipei si inceperea dezvoltarii de proiecte ce implica comunicarea integrata.
Anul 2011 a insemnat pentru Godmother o crestere de 20% a cifrei de afaceri si o dezvoltare din toate punctele de vedere (servicii, echipa, campanii), trend care continua si in 2012, pentru finalul caruia reprezentantii agentiei estimeaza o cifra de afaceri de 2 milioane de euro.
Printre clientii actuali ai Godmother se numara: Google Romania, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Energy Holding, Profi Rom Food, OMV Petrom, Cyathus Romania, Bioromoil (AutoMat), Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan si Plaza), Perla Nord, Doppel Hertz, LLP Dinalycs, Siel Invest, Edenred Romania, Life Care, Garrone, Rehau, Adeplast si multi altii.