Exista in online o dezbatere intre care este cea mai buna metoda de promovarea pentru o afacere online - Facebook Ads sau Google Adwords?
Ambele metode de promovare aduc rezultate si iti aduc clienti pe site plus ca iti fac afacerea mai cunoscuta.
Dar care metoda de promovare este cea mai potrivita pentru afacerea ta?
Multa lume spune ca cele 2 companii - Google si Facebook sunt competitoare, dar in practica ele sunt mult diferite.
Multi oameni de marketing spun ca Google Adwords este o metoda ideala prin care sa atraga clienti pe site.
Dar alti oameni de marketing spun ca atrag multi clienti prin Facebook Ads.
In aceasta postare vom examina avantajele si dezavantajele fiecarei platforme de promovare.
CARE ESTE DIFERENTA DINTRE FACEBOOK ADS SI GOOGLE ADWORDS?
Inainte sa prezint avantajele si dezavantajele fiecareri platforme in parte, este crucial sa intelegem diferentele dintre cele 2 platforme.
Google Adwords a devenit cea mai populara si utilizata platforma de promovare de tip PPC.
Adwords este atat de utilizata incat a devenit sinonima cu promovarea platita. Acesti termeni sunt utilizati impreuna.
Paid Search se focuseaza pe targetarea cuvintelor cheie si utilizarea anunturilor pe baza acestor cuvinte cheie.
De fiecare data cand o persoana da click pe anuntul tau - aici daca ai o strategie de licitare PPC - vei fi taxat cu o suma.
PPC este Pay Per Click si este o strategie de licitare in care platesti doar cand cineva da click pe anuntul tau.
Facebook Ads este un exemplu pur de publicitate sociala sau promovarea pe retele de socializare.
Citeste restul articolului pe profilul meu de Linkedin.