Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, relanseaza gama Gerovital Stop Acnee intr-o varianta modernizata si extinsa. Noua gama contine 6 produse inovatoare care ofera solutii specifice pentru problematica tenului acneic.
“Urmarim tendintele internationale, dar in acelasi timp suntem atenti la ce isi doresc consumatorii nostri. Din acest motiv, am relansat gama Gerovital Stop Acnee, o linie deja cunoscuta din portofoliul brandului, intr-o formula noua si inovatoare. Ne-am propus sa revenim pe piata cu o gama revolutionara si ne-am asigurat ca vom oferi cele mai eficiente si calitative solutii. Toate produsele au la baza principii active specifice, iar eficienta acestora a fost demonstrata prin teste dermatologice atestate la nivel international. Inovatiile continua si la nivelul ambalajelor, astfel incat gama Gerovital Stop Acnee se poate distinge printr-un design modern, tineresc si proaspat. Suntem siguri ca in noua versiune, linia va fi si mai apreciata in randul consumatorilor nostri”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.
Noile produse asigura un program complet de tratament plecand de la nevoile tenului acneic, actiunea lor fiind complementara. Acestea au in componenta principii active, cunoscute pentru combaterea acneei, printre care Acidul salicilic, Sebarylul, Soothex, Silica Silylate si Acidul glicolic.
Gama Gerovital Stop Acnee a fost conceputa sub forma unei scheme de tratament in trei etape si este foarte bine tolerata de toate tipurile de piele. Prima etapa a tratamentului prevede curatarea si purificarea tenului si se realizeaza aplicand Gelul Spumant Purifiant, Masca Film Purificatoare si Benzile de curatare pentru puncte negre. Crema-Gel Sebum Control si Crema Ultra-Activa sunt utilizate in etapa urmatoare, pentru calmarea si matifierea tenului, iar Crema CC Matifianta mascheaza si ultimele imperfectiuni ale pielii.
De asemenea, gama poate fi folosita cu succes si in formula unui kit de tratament cosmetic, format din Gelul Spumant Purifiant, Crema gel Sebum-Control si Crema ultra-activa.
Gerovital, brandul 100% romanesc recunoscut in aproximativ 30 de tari, este prezent pe piata de 50 de ani, timp in care a castigat numeroase premii si distinctii. In anul 2016, brandul a fost declarat din nou lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a tenului (cu o cota de piata valorica de 23,3%*).
*- “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru ingrijirea fetei, segmental CARE pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie- Decembrie 2016). (Copyright © 2017, The Nielsen Company.)”