Fiecare afacere își dorește și are nevoie să se promoveze pe sine și produsele sale, în așa mod încât să se vândă la maxim către publicul țintă. Prin urmare, afacerile trebuie să promoveze singure pentru a fi descoperite de către alții. Numai după notorietate, ei vor avea succes în vânzări.
Pentru a facilita și a ajusta ceea ce companiile oferă clienților și pentru a putea colecta informațiile adecvate de care are nevoie fiecare afacere, este necesar să utilizați un sistem CRM.
Ce înseamnă un sistem CRM și de ce este un mast-have în secolul XXI?
Pentru că auzim tot mai des CRM, haideți să ne și clarificăm cu semnificația acestuia.
Customer Relationship Management, ceea ce din engleză înseamnă managementul Relațiilor cu Clienții.
Dacă vă întrebați, cine are nevoie de acest sistem, ei bine, să știți că oricine are un proces de lucru. Pentru că pentru a îmbunătăți un proces, mai întâi trebuie să îl urmărești cum decurge. Aici intervine CRM, care este un ”spațiu” în care centralizăm toate datele despre clienții noștri, de la nume și prenumele lor, cine este responsabil de comunicarea cu acest client, până la istoricul interacțiunii cu ei, și anume: la ce etapă din pâlnia vânzărilor ne aflăm. Mai mult decât atât, un sistem CRM duce evidența produselor cumpărate sau serviciilor prestate fiecărui client în parte.
Acum că ne-am clarificat cu CRM, haideți să vedem ce înseamnă AmoCRM.
AmoCRM este un sistem de automatizare a proceselor în companie și este un complex de instrumente personalizate, cu ajutorul cărora departamentul de vânzări își va mări eficiența de minimum 4 ori.
Poate AmoCRM să optimizeze toate procesele de vânzări, marketing și suport clienți?
Ne este mai ușor să vă demonstrăm că aceasta este posibil, decât să vă vorbim despre întreg procesul de optimizare. Dar, da, este posibil ca un singur sistem să vă integreze toate procesele de lucru și astfel să puteți monitoriza când este cazul să accelerați sau să încetiniți, în anumite situații.
Din practica noastră de lucru prima întrebare, după prezentarea serviciului nostru, este despre prețul acestui pachet întreg de optimizare.
Nu vă costă nici mai mult, nici mai puțin, decât vă calculăm individual pentru afacerea dumneavostră. Desigur, prețul depinde de nevoile pe care le are fiecare și acesta diferă de la caz la caz.
Când e momentul potrivit să apelezi la un asemenea sistem
”Cu cât mai devreme, cu atât mai bine. ”
Probabil că această zicală, în cazul nostru, descrie cel mai bine situația când trebuie să te adresezi pentru un sistem CRM.
Cu cât mai devreme o să îl aplici afacerii tale, cu atât mai puține dureri de cap o să ai pe parcursul activității tale. De ce? Probabil înțelegi că orice CRM va avea nevoie de timp să se adapteze proceselor interne pe care le aveți, și o altă perioadă să le urmărească. Deci, perfect ar fi ca chiar de la începuturi să apelezi la un asemenea sistem.
Dacă de la începutut ai un număr limitat de clienți și ți se pare că totul merge bine și fără un asemenea sistem, iar la un momentat dat te pierzi printre task-uri și simți că pierzi controlul, atunci nu mai e cazul să te convingem noi dacă ai nevoie de AmoCRM sau nu.
AmoCRM automat fixează fiecare interacțiune cu clienții de pe toate canalele cum ar fi: web-site, telefon, e-mail, rețele de socializare sau chat-bot, convertindu-i prin intermediul pâlniei de vânzări.
Deci, ești sigur că nu pierzi nici un potențial client pe drum.
Testarea gratuită
Te întrebi dacă este posibilă o testare gratuită sau refuzul în cazul în care serviciul nu corespunde așteptărilor tale? Noi îți garantăm că dacă o să urmezi toate instrucțiunile noastre și o să depui efort și maximă implicare în colaborarea cu noi, atunci nu ai nevoie de nici o testare, ci doar de multă pasiune și dorință de muncă!
Însă pentru cei mai sceptici dintre voi, avem posibilitatea unei testări gratuite.
Cât de scumpă este o asemenea plăcere? Ne ”scoți” toată echipa la o bere, ca între prieteni.