Audientele de pe Facebook sunt foarte vaste si iti ofera o gramada de optiuni de targetare a anunturilor din Facebook. In 2016, AdEspresso a aflat ca alegerea audientei potrivite scade costul pe click cu pana la 1000%. O MIE LA SUTAAAAA!
De exemplu este o diferenta uriasa cand vine vorba de CPC in diverse tari. Spre exemplu Facebook CPC este foarte mare in Australia, pe cand in Taiwan este foarte mic.
O metoda de a alege audienta potrivita pentru Facebook Ads este Custom Audiences - retargetarea oamenilor care au fost pe site-ul tau.
Setarea acestei audiente iti va aduce un ROI mare inca de la startul campaniei.
CTR MEDIU al anunturilor de retargetare este de 10x mai MARE decat a anunturilor basic.
CE ESTE FACEBOOK CUSTOM AUDIENCE?
Este metoda prin care alegi exact cine va vedea anuntul tau de pe Facebook.
Sa incepem incet. Sunt 3 mari tipuri de audiente pe Facebook - salvate, lookalike, custom.
Audientele salvate sunt acele audiente in care poti alege varsta, sexul, device-ul, income level, interesul. Este o metoda de inceput buna doar ca targeteaza persoane neinteresate de produsul tau.
Audientele Lookalike - similare te ajuta sa atragi oameni interesati de brandul tau sau similari cu clientii tai. Audintele Lookalike sunt create pe baza vizitelor pe site, FB Pixel sau Custom Audience.
Gandeste-te la audientele Lookalike ca la o clona a audientei tale, doar ca targetezi oameni care nu au auzit de brandul tau.
In schimb Custom Audience este o audienta dezvoltata pe datele valabile din FB Pixel de pe site-ul tau.
Oamenii din aceasta audienta stiu de tine, de afacerea ta si sunt mai usor de convertit.
DE CE FUNCTIONEAZA ASA BINE COSTUM AUDIENCE?
Pentru ca targeteaza oamenii care au fost deja pe site-ul tau si au facut o actiune anume precum vizualizarea unei pagini, video, adaugare produs in cos etc.
Astfel acest tip de audienta este ideal de a atrage lead-uri in campania de marketing la un cost mic.
Trebuie sa intelegi inainte de toate care este diferenta intre audienta calda si cea rece.
Studiile au indicat ca 98% din B2B vizitatori pe site nu convertesc.
Care duce la intrebarea - de ce nu converteste lumea la anunturile mele?
Practic poate ca oferta nu e ok pentru ei, nu sunt targetati bine, produsul este scump si alte zeci de motive...
Astfel o audienta rece este acel tip de audienta care nu a auzit de brandul tau pana acum.
Audienta calda pe de alta parte este formata din oameni ce au auzit de tine si de brandul tau.
Citeste restul articolului pe site-ul Star Marketing Consulting.