Start-up-ul ceh GLAMI, prezent pe piața din România din 2017, a înregistrat o creștere de 125% a veniturilor la sfârșitul lui 2019 pe piața locală, România trecând pe locul 2 în topul celor 15 țări în care este prezent. Anul acesta, GLAMI țintește o creștere anuală de peste 45% în venituri pentru parteneri, comparativ cu anul anterior.
Până la sfârșitul lui 2019, GLAMI.ro a adus venituri de peste 160 de milioane de lei partenerilor de pe piața locală, potențate și de vânzările din perioada sărbătorilor de iarnă 2019, cu 60% mai mari față de 2018.
GLAMI are la acest moment peste 250 de parteneri activi înregistrați pe platformă și peste un milion de produse listate, de la 25 de magazine partenere la data lansării, în iunie 2017, creșterea la nivel de număr de parteneri fiind de 80% de la an la an.
Rezultatele vin ca urmare a funcționalităților noi implementate, inclusiv cele de pe parcursul lui 2019, la nivelul platformei GLAMI.ro, printre care căutarea folosind imagini, cea care a dus la rezultate peste așteptări în ceea ce privește traficul antrenat către parteneri.
În plus, până la sfârșitul primului trimestru al acestui an, va fi dată spre folosință utilizatorilor și funcția GLAMI reviews, iar update-uri la nivelul platformei, precum video-uri de prezentare în stil augmented reality (AR), pe lângă tool-urile de inteligență artificială (AI) deja utilizate, sunt luate în calcul de echipa de dezvoltatori.
Ioana Oprea, Marketing Manager GLAMI România: “Vom lansa secțiunea de Reviews în februarie-martie 2020 și credem că va fi de un real ajutor pentru utilizatorii noștri. Vrem să construim o comunitate de încredere în jurul partenerilor noștri și cu această opțiune vrem să facem disponibilă părerea cumpărătorilor despre anumite produse sau magazine. Asta va duce la o creștere a vânzărilor, precum și la o comunicare mult mai transparentă.”
Elena Cobianu, Business Development Manager GLAMI România: “Creșterea GLAMI este legată și de trendurile din piață și este vizibilă în noile tehnologii adoptate de industria e-commerce: chatbots, inteligența artificială, AR, precum și de îmbunătățirile făcute în logistică și livrări.”
Robert Johnson, Country Manager GLAMI România: “Focusul principal pentru echipa GLAMI România în 2020 este menținerea tendinței de creștere pentru partenerii noștri actuali, pe lângă aducerea pe platforma GLAMI a celor câteva magazine mari rămase, astfel încât să oferim cumpărătorilor o destinație completă de shopping.”
GLAMI, cel mai mare motor de căutare online de modă
GLAMI a fost recunoscut oficial drept cel mai mare motor de căutare online de modă, în cadrul ceremoniei Deloitte's Technology Fast 50 2019. Între 2015 și 2018, GLAMI a înregistrat o creștere a veniturilor de 820% .
Companiile trebuie să îndeplinească o serie de criterii care ar trebui considerate adecvate pentru clasamentul principal Fast 50, respectiv să aibă un venit operațional de cel puțin 50.000 € pe an (2015, 2016, 2017) și de cel puțin 100.000 € (2018), să dețină tehnologii proprii vândute clienților și sediul central într-o țară din Europa Centrală.
_ * _
Pentru interviuri, alte informații și solicitări, vă rugăm contactați:
Andreea Paleologu
Brand & PR Specialist
M: +40732 710 894