- Comerț electronic transfrontalier simplificat
- 16 țări europene conectate între ele
- Serviciul FlexDeliveryService oferă opțiuni de livrare destinatarilor
Amsterdam, 19 iulie 2018. Pentru comerț online transfrontalier convenabil: GLS oferă acum o gamă largă de opțiuni pentru destinatarii coletelor din mai multe țări. Compania de coletărie și-a extins serviciul internațional FlexDeliveryService pentru a include Marea Britanie. În total, 16 țări europene sunt acum conectate între ele, în toate direcțiile.
În primul rând, persoanele care cumpără online beneficiază de conectivitatea transfrontalieră oferită de serviciul FlexDeliveryService. Indiferent de țara în care este plasată o comandă, GLS informează în prealabil destinatarii despre livrarea planificată – în limba națională în cauză. Destinatarul poate alege dintr-o gamă variată de opțiuni, controlând astfel ora și locul livrării.
Piețe importante precum Franța, Spania și Danemarca au fost de asemenea adăugate în ultimele luni. Marea Britanie, țara cu cea mai mare piață de comerț electronic din Europa, este acum integrată în cadrul FlexDeliveryService[1]. Deoarece o treime din toți cumpărătorii online din Marea Britanie au cumpărat și articole din alte țări europene în 2016 și 2017[2], primirea coletelor transfrontaliere este deosebit de importantă.
Mai multe țări în curs de desfășurare
GLS se pregătește să ofere livrări internaționale flexibile și în alte țări, inclusiv Bulgaria, Grecia, Finlanda, Portugalia, Elveția și Italia. GLS Irlanda, care oferă deja serviciul FlexDeliveryService pentru coletele de export, va livra în curând colete de import conform preferințelor destinatarilor.
Următoarele țări sunt conectate între ele în toate direcțiile:
- Austria (AT)
- Belgia (BE)
- Republica Cehia (CZ)
- Danemarca (DK)
- Germania (DE)
- Spania (ES)
- Franța (FR)
- Croația (HR)
- Luxemburg (LU)
- Marea Britanie(UK)
- Olanda (NL)
- Polonia (PL)
- România (RO)
- Slovenia (SI)
- Slovacia (SK)
- Ungaria (HU)
Grupul GLS
GLS General Logistics Systems B.V. (cu sediul central în Amsterdam) realizează servicii de coletărie de încredere și de înaltă calitate pentru 270,000 clienţi, la care se adaugă servicii de logistică și servicii expres. “Lider european în privința calității” este principiul de bază al companiei GLS, sustenabilitatea fiind primordială. Prin companii proprii și prin intermediul companiilor partenere, Grupul oferă o reţea ce acoperă 41 de țări europene și șapte state ale SUA, având conexiuni cu celelalte continente prin înţelegeri contractuale. GLS dispune de aproximativ 50 de centre de transbordare internaționale și regionale și peste 1,000 depozite și agenții. Prin intermediul rețelei sale de livrări pe cale rutieră, GLS este unul din liderii serviciilor de coletărie din Europa. GLS numără aproximativ 18,000 angajaţi și aproximativ 30,000 vehicule sunt pe drum pentru GLS. În anul financiar 2017/18 GLS a obţinut venituri de 2,9 miliarde euro și a transportat 584 milioane de colete.
Mai multe informații: gls-group.eu
[1] Ecommerce Europe, European Ecommerce Report 2018
[2] Ecommerce Foundation, Ecommerce Report United Kingdom 2018